K
Kaare G. Opsahl
Gjest
utrolig at det kunne utvikles et slikt miljø i Peru....av alle steder
fet samler det der fingers.
Åpningskuttet "Demolición" med Los Saicos er en fryd å DJe for et søreuropeisk publikum.
utrolig at det kunne utvikles et slikt miljø i Peru....av alle steder
Åpningskuttet "Demolición" med Los Saicos er en fryd å DJe for et søreuropeisk publikum.
Dette hørte jeg på P.I.L.S. for ikke lenge siden. Men huske detnoen som vet hvor de tok navnet 10cc fra?…detgjør jeg![]()
I de fleste land finnes det gull, men det er godt gjemt. Heldigvis er det musikkarkeologer der ute, som f.eks VampiSoul, som tar oppgaven seriøst, og bringer gullet ut til folket.utrolig at det kunne utvikles et slikt miljø i Peru....av alle steder
samme skjedde her. "200MillionThousand" ble aldri så liten nedtur etter knallalbumet "Good, Bad not Evil". Fjorårets album "Arabia Mountain" derimot, en gedigen opptur.Black lips - 200 million thousand (2009)
![]()
Ei black lips skive eg, med skam å melde, ikkje har viet allverdens oppmerksomhet siden den så dagens lys i 2009. På tide å gjøre noe med det. Husker at eg følte den var en liten nedtur etter Good bad, not evil, og da havnet den fort litt i glemmeboka. Sånn er dei hårda buda. Uansett, det høres freshere ut i dag. Drugs er finfint. Det er fortsatt skranglete, vindskjeiv garage med flotte backbeats og 60s harmonier, om enn ikkje like stuerent og pent som det som var den gjengse poplåt 40-50 år tidligere.
Yup! Arabia mountain var feiende flott! En "liten" lykkepille dimensjonert i 12".samme skjedde her. "200MillionThousand" ble aldri så liten nedtur etter knallalbumet "Good, Bad not Evil". Fjorårets album "Arabia Mountain" derimot, en gedigen opptur.Black lips - 200 million thousand (2009)
Ei black lips skive eg, med skam å melde, ikkje har viet allverdens oppmerksomhet siden den så dagens lys i 2009. På tide å gjøre noe med det. Husker at eg følte den var en liten nedtur etter Good bad, not evil, og da havnet den fort litt i glemmeboka. Sånn er dei hårda buda. Uansett, det høres freshere ut i dag. Drugs er finfint. Det er fortsatt skranglete, vindskjeiv garage med flotte backbeats og 60s harmonier, om enn ikkje like stuerent og pent som det som var den gjengse poplåt 40-50 år tidligere.
Etter en liten pause mens jeg bytta ut en utslitt pu. (2,5 år med jevnlig gange gjør sitt) Så spilles Chris Robinson Brotherhood her også. Så langt av de jeg har kjøpt er dette årets beste. For meg.Chris Robinson brotherhood - Big moon ritual (2012)
![]()
Når fozzyfar sjøl anbefaler skiver tas det til etteretning. Første lytt, blir sikkert ikkje siste.
Gitarist Tom Fallon, mørkt krøllete hår og solbriller der bak, har jeg drukket øl med i Austin, Texas. Et råskinn av en singelsamler med sin hjemstat Ohio som spesialområde. Er nå å finne som The Alarm Clocks unge gitarist.Sjå på Lyngen du.
New salem witch hunters - Strange is truer than fiction (1989)
![]()
Noe garagerock-greier. Med en fin folksy touch over det hele.