Falcon1i
Hi-Fi freak
In Flames - The Jester Race
Min sambo hade nog uttryckt det som att jag har för lite att göra
hmmfhh, de må jo skjønne at det å finne frem i jungelen av musikk er hardt arbeid. Det skal lyttes, vurderes, kjøpes inn, rippes, settes på plass i overfylte hyller. Noen ganger må man til og med gå i postkassen og hente CD'ene selv. For ikke å snakke om vinylen der man må på postkontoret å hente. Dette innebærer så mye bevegelse at man kan rett og slett kan risikere å bli overtrent.Min sambo hade nog uttryckt det som att jag har för lite att göra
Ja, det stämmer man kan lätt bli övertränad Jag har ca 600 meter till postkontoret, det blir en promenad på styva kilometernhmmfhh, de må jo skjønne at det å finne frem i jungelen av musikk er hardt arbeid. Det skal lyttes, vurderes, kjøpes inn, rippes, settes på plass i overfylte hyller. Noen ganger må man til og med gå i postkassen og hente CD'ene selv. For ikke å snakke om vinylen der man må på postkontoret å hente. Dette innebærer så mye bevegelse at man kan rett og slett kan risikere å bli overtrent.Min sambo hade nog uttryckt det som att jag har för lite att göra
Kongealbum å kjøre Headfi på.
Nei, eg hørte jo utdraget via P2 i bilen, så ingen muligheter å uttale meg om lyden. Men ut fra det eg hørte der så må plata ha verdens beste lyd gjennom alle tider for min del, vil ikkje få spilletid her uansett - så sant låta på radioen var representativ altså.Noen synspunkter på lyden? Ifølge classic rock er det denne plata som innehar purples beste lyd noen sinne...Eg hørte en halv låt på P2 i forrige uke (de spilte hele, men eg måtte bare skru ned), og basert på det eg hørte tror eg at eg vil svareHar prøvd meg litt på den nye til Deep Purple. Trenger vi egentlig denne? Litt usikker etter å ha hørt halve platen.
Vis vedlegget 197114
NEI!!!!!!!!
(Men mulig resten av plata er hvassere)