Masterplan - Novum Initium
Det där är verkligen bra kvällsmusik
Japp det stämmer
Takk for det, Falcon1i. En fin dag for å dra noen klassikere@Jimmy Jazz - Många gamla fina godingar du levererar![]()
Det är likadant hos mig, Eurosport och soffan. Sambon har redan uttryckt sin oro över migTakk for det, Falcon1i. En fin dag for å dra noen klassikere@Jimmy Jazz - Många gamla fina godingar du levererar![]()
Men nå retter jeg nesen mot fjernsynet og Tour de France. Snakkes.![]()
Du virker til å være en normal og fornuftig person, synes nå jegDet är likadant hos mig, Eurosport och soffan. Sambon har redan uttryckt sin oro över migTakk for det, Falcon1i. En fin dag for å dra noen klassikere@Jimmy Jazz - Många gamla fina godingar du levererar![]()
-"Sitta i soffan och titta på cykling när solen skiner ute? -Är det normalt?"![]()
Skönt att man inte är ensamDu virker til å være en normal og fornuftig person, synes nå jegDet är likadant hos mig, Eurosport och soffan. Sambon har redan uttryckt sin oro över migTakk for det, Falcon1i. En fin dag for å dra noen klassikere@Jimmy Jazz - Många gamla fina godingar du levererar![]()
-"Sitta i soffan och titta på cykling när solen skiner ute? -Är det normalt?"![]()
. Moro etappe idag. Gleder meg til fortsettelsen.
Mycket bra tips, beställtKlarer ikke å huske om noen har anbefalt Falloch før, men her kommer en klar anbefaling
Falloch - Where Distant Spirits Remain
Da har jeg fått kvalitetssikret tipset og endrer det til løp og kjøpKlarer ikke å huske om noen har anbefalt Falloch før, men her kommer en klar anbefaling
Falloch - Where Distant Spirits Remain
Mycket bra tips, beställt![]()