Falcon1i
Hi-Fi freak
Ghost Brigade - Until Fear No Longer Defines Us
Fortsätter i samma stil
Fortsätter i samma stil
Hur gick det med höger, vänster finten?He he, akevitten ryker i morgen. Da skal jeg på julebord. Interessant nok skal jeg på Raga-konsert også, så ett eller annet sted i løypen
må jeg lure meg unna. En rutinert høyre venstre-finte og det er iboks, får jeg håpe.
Walk in the park. Konsert ble det dog ikke. Den var utsolgt.Hur gick det med höger, vänster finten?He he, akevitten ryker i morgen. Da skal jeg på julebord. Interessant nok skal jeg på Raga-konsert også, så ett eller annet sted i løypen
må jeg lure meg unna. En rutinert høyre venstre-finte og det er iboks, får jeg håpe.
Ja har sett det, men har vel fulgt litt med på hva du anbefaler......liker nok mye i samme gateTakker selvsagt for det, men det er mange som spiller Ayreon i tråden her og vil dele skyld med dem også.
Har vuxit rejält efter ett par spelningar till... värt att kolla upp om man gillar genren.
Hvordan er denne? Fikk lunken kritikk i siste AOR ???Vis vedlegget 227923
Fergie Frederiksen - Any Given Moment
Synes dette er ei knallbra AOR-skive. Anbefales virkelig! Hvilken utgave av AOR snakker du om? I siste utgave som jeg har så er den ikke anmeldt...Hvordan er denne? Fikk lunken kritikk i siste AOR ???Vis vedlegget 227923
Synes den er blant de beste AOR-utgivelsene i år. En knallbra plate, som Spikeld skriver.Hvordan er denne? Fikk lunken kritikk i siste AOR ???Vis vedlegget 227923