Tusen takk.Grattis med dagen Jimmy Jazz
Hade väntat mig denna i postkassen idag men så blev det inte.Ny med Axel Rudi Pell. Tror dette blir en vidunderlig helg.
Vis vedlegget 238158
Axel Rudi Pell - Into the Storm
Rå plate. Rockefeller live'en er deres høydepunkt i mine ører.En glad påminnelse Riktigt, riktigt längesedan jag lyssnade på denna skiva. Skall plockas fram under morgondagenSeigmen - Total
Vis vedlegget 237289
Hittade den på WimpRå plate. Rockefeller live'en er deres høydepunkt i mine ører.En glad påminnelse Riktigt, riktigt längesedan jag lyssnade på denna skiva. Skall plockas fram under morgondagenSeigmen - Total
Vis vedlegget 237289
Flott skrevet. Han er ein stor musikker.Kanskje en eksperimentell skive for Mr Tveitan, men for min del så blir dette en STOR utgivelse.
Mest pga den store variasjonen. Det er endel referanser i egen backcatalog,
og det er klart endel steder hvem han har latt seg inspirere av.. syntes det er stort gjort (faktisk).
Er ikke mange av hans liga her i Norge IMO når det kommer til komponering av musikk.
Veldig subjektivt her nå seff men liker veldig godt hvordan han får til og få til catcy ting med enkle piano/gitar riff.....
Men det har jeg alltid likt med han...
IHSAHN - Das Seelenbrechen
Vis vedlegget 238160
Vis vedlegget 238161
Takk, det var jo fint og lese.Flott skrevet. Han er ein stor musikker.Kanskje en eksperimentell skive for Mr Tveitan, men for min del så blir dette en STOR utgivelse.
Mest pga den store variasjonen. Det er endel referanser i egen backcatalog,
og det er klart endel steder hvem han har latt seg inspirere av.. syntes det er stort gjort (faktisk).
Er ikke mange av hans liga her i Norge IMO når det kommer til komponering av musikk.
Veldig subjektivt her nå seff men liker veldig godt hvordan han får til og få til catcy ting med enkle piano/gitar riff.....
Men det har jeg alltid likt med han...
IHSAHN - Das Seelenbrechen
TAF