Ett utmärkt val Hos mig har Arcane Rain Fell snurrat i omgångar med lite annat också.Puh, den Bergenske sommeren holder på å ta knekken på meg. Fire dager på rad med tett på 30 grader blir for meget for en nordlending. Heldigvis har det roet seg litt i dag og dermed steg lysten på litt musikk betraktelig.
Mørkt og dystert, skal sjekkes nøyere ut. Førsteinntrykket: Lovende
Bandet har spelats någon gång tidigare i tråden, funnits på min lista och sedan fallit i glömska.Mørkt og dystert, skal sjekkes nøyere ut. Førsteinntrykket: Lovende
Direkt från Tromsö Open Air?Opeth - Live
Stemmer, de kjørte et 90 minutters set som inneholdt mye gammelt. Blandet annet Hessian Peel som er en av mine absolutt favoritter når vi snakker om progressiv metal.Direkt från Tromsö Open Air?Opeth - Live
Får erkänna att jag blir lite avundsjukStemmer, de kjørte et 90 minutters set som inneholdt mye gammelt. Blandet annet Hessian Peel som er en av mine absolutt favoritter når vi snakker om progressiv metal.Direkt från Tromsö Open Air?Opeth - Live
Får väl köra Dropkick Murphys medan jag härdar ut sista arbetsdagen...även om det inteStemmer, de kjørte et 90 minutters set som inneholdt mye gammelt. Blandet annet Hessian Peel som er en av mine absolutt favoritter når vi snakker om progressiv metal.Direkt från Tromsö Open Air?Opeth - Live
God lyd og en teknikker som har skjønt det. Hadde ikke behov for ørepropper der jeg stod, selv om mellomgulvsbassen slo skikkelig. Da er det Dropkick Murphys i morgen og Mastodon på lørdag som de store.
Ser ut att vara en hektisk helg i TromsöVarmer opp før kveldens konsert