Geir Kristiansen
Hi-Fi freak
@Falcon1i
hører mye på fastway om dagen, mye bra fra deVis vedlegget 280460
Fastway - ST
Du menar att det regnar i Bergen? Skulle behöva regna lite oftare här...lättare att förklara varför man sitterDet blåser og regner i bøtter og spann ute. Dagen er som skapt for inneaktivitet.
Troligtvis rätt avslutningsspår på konserten...men inte helt övertygad...jäklar vad minnet sviktar@Falcon1i
Regn er helt klart undervurdert. Heldigvis har vi nok av det i Bergen. Det gjør at jeg kan høre masse fin musikk - blant annet dette mesterverket:Du menar att det regnar i Bergen? Skulle behöva regna lite oftare här...lättare att förklara varför man sitterDet blåser og regner i bøtter og spann ute. Dagen er som skapt for inneaktivitet.
inne då och spelar musik
Så de live i sommer og må si at jeg ikke helt klarte å omfavne konseptet. Satanistpop har tydeligvis sin tilhørerskare og jeg kunne i det minste more meg over en fin gjeng med tullinger(skrevet i beste mening)Ghost - Opus Eponymous. Denne skiva overrasker positivt, det er ikke crap. Ikke den hardeste metalen, men ørevennlig og melodiøs satanistpopmetal. I approve!
Standard Wimpapp. Kjører wimp gjennom Squeezebox, men benytter appen bare for å ta bilde for å legge ut.Hva slags avspiller bruker du iPad-en din @Geir Kristiansen?
Må nevne at jeg har sett og hørt litt av dem før jeg impulskjøpte denne skiva p.g.a. en håndfull gode omtaler på nettet, og hadde egentlig avskrevet dem som "ikke min greie". Men syns det funker mye bedre når jeg hører skiva i fred og ro hjemme, og får litt sånn Alice Cooper/Mercyful Fate vibber innimellom av konseptet med sminke og falsettstemme og satanistimage. For øvrig er jeg ikke sikker på om det er helt min greie nå heller, det her er sånn musikk jeg føler er kult der og da, men kanskje fort glemt når man setter på neste skive. Typisk god terningkast-fire-plate.Så de live i sommer og må si at jeg ikke helt klarte å omfavne konseptet. Satanistpop har tydeligvis sin tilhørerskare og jeg kunne i det minste more meg over en fin gjeng med tullinger(skrevet i beste mening)Ghost - Opus Eponymous. Denne skiva overrasker positivt, det er ikke crap. Ikke den hardeste metalen, men ørevennlig og melodiøs satanistpopmetal. I approve!
I kveld har jeg vært igjennom disse platene, de to siste er på min topp 10 of all times, og de har vært der en stund nå. Alt tyder på at de blir stående en stund til, lite kreativt på gang i mine sjangere.
Vis vedlegget 280737 Vis vedlegget 280738 Vis vedlegget 280739 Vis vedlegget 280740
er denne å få på LP ? tror jeg har resten fra de som er gitt ut på lp vel og merke, har tom en Riia award, signert sådan av deDet blåser og regner i bøtter og spann ute. Dagen er som skapt for inneaktivitet.
Vis vedlegget 280467
Slaughter - Eternal Live
Har vel ikke kommet enda? Har pre-order ute på den så er spent jeg også!Noken som har lyttet til den siste Khold-Til Endes??
Som stor Khold fan, så ser eg fram til den.
TAF
Gitt ut i går, men blei ikkje lagt til på WiMp før i ettermiddag, så nå har den gått eit par runder, men for tidleg å komme med inntrykk.Har vel ikke kommet enda? Har pre-order ute på den så er spent jeg også!Noken som har lyttet til den siste Khold-Til Endes??
Som stor Khold fan, så ser eg fram til den.
TAF
Forøvrig, den nyeste THe Haunted skiva er grisegod!
Takk for svarHva slags avspiller bruker du iPad-en din @Geir Kristiansen?
Standard Wimpapp. Kjører wimp gjennom Squeezebox, men benytter appen bare for å ta bilde for å legge ut.
Ett tips - oppdaget hail spirit med nevnte plate - kjøpte debuten senere, den er ett par hakk bedre!Hail Spirit Noir er konge.
TAF
I kveld har jeg vært igjennom disse platene, de to siste er på min topp 10 of all times, og de har vært der en stund nå. Alt tyder på at de blir stående en stund til, lite kreativt på gang i mine sjangere