Jeg ble veldig glad da jeg fikk vite at de skulle gå sammen igjen. De hadde jo lagt ned årene i mange år etter Sumerian Daemons.Septicflesh - Communion. Blir aldri lei dette bandet
Vis vedlegget 284689
Det låter hi-tech Här är de Oboy chokladpulver som gällerMed høsten godt i gang er det fint å sitte inne med en kopp kakao og Lonewolfs siste. La det bøtte ned.
Er nok pulver her i gården og.Det låter hi-tech Här är de Oboy chokladpulver som gällerMed høsten godt i gang er det fint å sitte inne med en kopp kakao og Lonewolfs siste. La det bøtte ned.
Har vært plantet i proghjørnet en stund og siste band jeg har lyttet mye på er Pendragon. Feiende flott prov og anbefales som eksellent arbeidsmusikk.
Vis vedlegget 284678 Vis vedlegget 284679 Vis vedlegget 284680 Vis vedlegget 284681 Vis vedlegget 284682 Vis vedlegget 284683
Jeg hørte mye på Beyond Reality og Oceans Heart i gamledager. Synes nok at Oceans Heart er dems beste.Vis vedlegget 285553
Antagligen blir det kvällens sista platta.
Riktigt bra power, ett gammalt höjdartips från världens bästa Grandiosa-kokk
Takk for tips, den må sjekkes ut. Synes The Unseen Empire er dems beste hittil, tett etterfulgt av Holographic Universe og Symmetric in Design.Vis vedlegget 285587
Ett album som också levererades i veckan. Kändes lite spretigt vid första genomlyssningen
men tror det tar sig efterhand.
Efter andra genomlyssningen har den tagit sig ett snäpp. Finns en hel del sköna partier med tunga riff ochTakk for tips, den må sjekkes ut. Synes The Unseen Empire er dems beste hittil, tett etterfulgt av Holographic Universe og Symmetric in Design.Vis vedlegget 285587
Ett album som också levererades i veckan. Kändes lite spretigt vid första genomlyssningen
men tror det tar sig efterhand.
Nederst er kanskje Dark Matter Dimensions, et lite hakk bak Pitch Black Process. Er i rangeringsmodus i dag
Sitter og vurderer om jeg skal ned til Stereofil i dag, men om det er mange der så går det nok bare i pling plong Jazz og Kari Bremnes... ?
Hva er dette for et album?
Regn, regn og atter regn.
I Bergen finnes det mye rart og endel vi ikke får helt til. Vi har en riv ruskende gal ordfører, barnehage til byråd og et unikt talentløst
fotballag. Men drenering kan vi. Og det til de grader.
Over til en flott plate.
Riot - Unleash the Fire
aner jeg en liten quiz?Hva er dette for et album?
... Og likevel er det Norges flotteste by..... By far.Ikke glem politietterforskning...
Regn, regn og atter regn.
I Bergen finnes det mye rart og endel vi ikke får helt til. Vi har en riv ruskende gal ordfører, barnehage til byråd og et unikt talentløst
fotballag. Men drenering kan vi. Og det til de grader.
Over til en flott plate.
Riot - Unleash the Fire