Du kan få se på min igjen, hvis du er ren på fingrene!Den har jeg ikke på vinyl, ennå.JanR ... spiller du Opeth - Still life på vinyl ??
Foresten ei vannvittig god skive det der.
/jan
Denne burde kanskje ikke være her, men det driter jeg i! Jeg starta tråden, så da gjør jeg som jeg vil.
Hører på den nye skiva til Muse, "The 2nd Law" Bæltøfft
edit: spill den svartjævlig høyt
På grensa til REGELBRUDD, men ok....siden det er duDenne burde kanskje ikke være her, men det driter jeg i! Jeg starta tråden, så da gjør jeg som jeg vil.
Hører på den nye skiva til Muse, "The 2nd Law" Bæltøfft
edit: spill den svartjævlig høyt
Enslaved - RIITIIR
Vokser for hver gjennomlytting, Enslaved's beste? Iallefall imo
Dette er et knall album........ skru opp J...æ høyt Herr Olsen og sett på spor nr 4 .... om du ikke får følelsen av at noen skyter trommene imot deg .. er det noe feil ..
ikke noe i veien med DeftonesDette er et knall album........ skru opp J...æ høyt Herr Olsen og sett på spor nr 4 .... om du ikke får følelsen av at noen skyter trommene imot deg .. er det noe feil ..
Svært lite ihvertfall .. alltid likt dem godt - Bored .. og spesielt live skiva er alltid artig ...ikke noe i veien med DeftonesDette er et knall album........ skru opp J...æ høyt Herr Olsen og sett på spor nr 4 .... om du ikke får følelsen av at noen skyter trommene imot deg .. er det noe feil ..