Antonsen
Hi-Fi freak
De gamle er fortsatt eldst!
Celtic Frost worship på sitt beste!
Celtic Frost worship på sitt beste!
Venter på denne i spenning, kan ikke fatte at det skal gå så lang tid å få sent denne fra CDON til Tromsø. Virker som den den skal sendes via Asia. Er vel det vanlige at de sier at de har den på lager, men det har de ikke slik at de også må bestille den.Vis vedlegget 312793
Det har inte blivit så mycket musik i veckan, hjärnan har varit ockuperad av alla intryck från Malta.
Medans jag var på Malta levererade postmannen den nya till The Man-Eating Tree.
Såg dem i Helsinki i höstas, med den nya vokalisten och han är en jäkligt bra ersättare.Venter på denne i spenning, kan ikke fatte at det skal gå så lang tid å få sent denne fra CDON til Tromsø. Virker som den den skal sendes via Asia. Er vel det vanlige at de sier at de har den på lager, men det har de ikke slik at de også må bestille den.Vis vedlegget 312793
Det har inte blivit så mycket musik i veckan, hjärnan har varit ockuperad av alla intryck från Malta.
Medans jag var på Malta levererade postmannen den nya till The Man-Eating Tree.
Håper at den nye vokalisten fungerer, ikke enkelt å erstatte den forrige.
Sabaton brukar inte göra bort sig på scen, de öppnar stenhårt och ökar successivtLitt god gammel heavy før vi kjører oss opp på Sabaton.
Selv om jeg har sett dem et par ganger før så gleder jeg meg veldig til kveldens konsert, merker jeg.Sabaton brukar inte göra bort sig på scen, de öppnar stenhårt och ökar successivtLitt god gammel heavy før vi kjører oss opp på Sabaton.
Vis vedlegget 312815
Spiller ingen rolle hvilken variant du velger da begge er stas. Er litt morsomt å tenke tilbake på når denne ble utgitt, dvs 1972 og noen år senere da vi spilte denne og min mor ristet oppgitt på hodet hvordan poden kunne spille noe så støyende. Målt mot det andre vi spiller i denne tråden er dette popmusikk å regne.Jeg ser at Geir spilte Machine Head i går. Selv snurrer jeg skiva Machine Head;
Vis vedlegget 312843
Deep Purple - Machine Head. 1st Pressing 32xd-564. 1972((87)
Det där känner jag igen Pappa var musiker och det enda 'riktiga' enligt honom var marschmusik, korps... Han kunde bli riktigtSpiller ingen rolle hvilken variant du velger da begge er stas. Er litt morsomt å tenke tilbake på når denne ble utgitt, dvs 1972 og noen år senere da vi spilte denne og min mor ristet oppgitt på hodet hvordan poden kunne spille noe så støyende. Målt mot det andre vi spiller i denne tråden er dette popmusikk å regne.Jeg ser at Geir spilte Machine Head i går. Selv snurrer jeg skiva Machine Head;
Deep Purple - Machine Head. 1st Pressing 32xd-564. 1972((87)
Deep Purple, Uriah Heep, Nazareth, Led Zeppelin, Rush, Slade, Black Sabbath osv er rene kulturarven innenfor musikken.
Venter på vinylen som skal gjennom Lynx og rippes i 24 bit og 96kHz. Låtmaterialet til Katatonia kan spilles i alle varianter og like vakkert er det. Synes alt av bestillinger jeg har inne går utrolig tregt å få i hus. Er det kun posten i Norge eller er det slik at alle leverer på billigste måte.Vis vedlegget 313457
Da Posten (forbannet være) ikke har levert hhv CD/DVD-versjon og BD, får man ta til takke med Wimp. Katatonia - Sanctitude spilles. Noe spesielt å høre Katatonia slik, men jeg liker det. Jeg liker det veldig godt. Ser frem til fysiske kopier dukker opp i postkassa.
Så enig, så enig. Koser meg med musikk over Wimp, men konserter som blant annet Sanctitude og Universal fra Anathema gjør seg best med både lyd og bilde. Mulig det blir en vinyl etter hvert, men da må en kurant spiller inn.Venter på vinylen som skal gjennom Lynx og rippes i 24 bit og 96kHz. Låtmaterialet til Katatonia kan spilles i alle varianter og like vakkert er det. Synes alt av bestillinger jeg har inne går utrolig tregt å få i hus. Er det kun posten i Norge eller er det slik at alle leverer på billigste måte.Vis vedlegget 313457
Da Posten (forbannet være) ikke har levert hhv CD/DVD-versjon og BD, får man ta til takke med Wimp. Katatonia - Sanctitude spilles. Noe spesielt å høre Katatonia slik, men jeg liker det. Jeg liker det veldig godt. Ser frem til fysiske kopier dukker opp i postkassa.
90 talls grounge . Er vel bare samme tids nu-metal som er like hypet. Finnes ikke det snev å like der.Dette er nok for puse-pop og regne her, men denne spiller jeg nå;
Nirvana - Nevermind. Geffen MVCG 67. 1991
Og slik ble den mottatt også. Denne tråden holder arven etter JanR høyt så her skal det ikke være noe slinger i valsen.Dette var nok ikke noen ål av noe slag, oct
Bare litt humørfylt småkjekling, som frisker opp.
Less is more!Godt å være hjemme igjen fra påskeferie.
@Falcon1i; det ble både fuktig, sent og fryktelig sent etter konserten.
Da jeg verken eier eller kan bruke et kamera så var det bra broderen og fotografiapparatet hans var på konserten.
En kort anmeldelse av konserten: knusebra!