Jimmy Jazz
Hi-Fi freak
Øy, er det ikke en streng for mye på den gitaren.
En fagmann, for øvrig.
En fagmann, for øvrig.
Sist redigert:
Sjekk ut Scariot - Strange to Numbers også. Samme vokalist som Communic. Var norske de også.
Da testes den, takk for tipsSjekk ut Scariot - Strange to Numbers også. Samme vokalist som Communic. Var norske de også.
Venter på vinylen av denne. Har alt det andre av Riverside på vinyl utenom den førsteVis vedlegget 336045
Lytter til nyskiva til Riverside i dag, nemlig Love, Fear and the Time Machine. Liker absolutt det jeg hører!
Her går det i Tidal Hifi inntil CD-versjonen ankommer. Har dessverre ikke kommet meg i gang med vinylavspilling ennå, selv om samlingen av sorte, store skiver sakte øker.Venter på vinylen av denne. Har alt det andre av Riverside på vinyl utenom den førsteVis vedlegget 336045
Lytter til nyskiva til Riverside i dag, nemlig Love, Fear and the Time Machine. Liker absolutt det jeg hører!
Fikk med meg en konsert med dette orkesteret på John Dee september 2013 sammen med sønnen min. meget braHer går det i Tidal Hifi inntil CD-versjonen ankommer. Har dessverre ikke kommet meg i gang med vinylavspilling ennå, selv om samlingen av sorte, store skiver sakte øker.Venter på vinylen av denne. Har alt det andre av Riverside på vinyl utenom den førsteVis vedlegget 336045
Hadde selv planer om å ta turen den gangen, men slik ble det ikke. Har derfor til gode å se Riverside live. Regner med det var en morsom opplevelse?Fikk med meg en konsert med dette orkesteret på John Dee september 2013 sammen med sønnen min. meget braHer går det i Tidal Hifi inntil CD-versjonen ankommer. Har dessverre ikke kommet meg i gang med vinylavspilling ennå, selv om samlingen av sorte, store skiver sakte øker.Venter på vinylen av denne. Har alt det andre av Riverside på vinyl utenom den førsteVis vedlegget 336045
Det var jo feil albumDa testes den, takk for tipsSjekk ut Scariot - Strange to Numbers også. Samme vokalist som Communic. Var norske de også.
Vis vedlegget 336049
Førsteinntrykket er litt mørkere
Sjekk ut litt Animals As Leaders, kan godt hende noe av det faller i smak også!Nei, det er gitaristen som har to finger og en halv hjerne for mye Min favoritt kick-ass instrumentalist, MacAlpine. Røsker bra i ballerota. Dessverre syk for tiden, noe kreftsvineri.
http://www.amazon.com/Concrete-Gard...pebp=1441449140529&perid=1H6YF4SRCWNZKF9X9HC6