Geir Kristiansen
Hi-Fi freak
Cult of Luna passer bra å innlede helgen med.
Må innrømme at jeg også har spilt den via streaming ,venter på CD-versjonen. Diggbart!
BlueSound er hoved digital transport. Foobar200 brukes på PC. Skal sette opp ClearAudio Concept platespiller gjennom Lynx Hilo slik at jeg kan "rippe" vinyl. Har noen CD-er som låter for jævlig mens vinylen er helt OK. Merkelig at CD-er har DR 5 mens vinylen har 11-12. Mastodon The Hunter er et slik eksempel.Ingen ueffen låt, fra en nokså digg plate. Bruker du ikke Bluesound lenger? Her spilles litt fra nyeste Airbagskiva i kveld.
Snoket litt på youtube angående Thulsadoom fanden dette var dritbraHelt enkelt ett genialt album, etter min mening!
Vis vedlegget 385726
Har en Node 2 i hovedanlegget selv. Bruker en Chromecast Audio i gjesteromsoppsettet, som jeg ofte bruker. Akkurat nå ripper jeg siste måneders innkjøp. Kjett, men greit å få det gjort.BlueSound er hoved digital transport. Foobar200 brukes på PC. Skal sette opp ClearAudio Concept platespiller gjennom Lynx Hilo slik at jeg kan "rippe" vinyl. Har noen CD-er som låter for jævlig mens vinylen er helt OK. Merkelig at CD-er har DR 5 mens vinylen har 11-12. Mastodon The Hunter er et slik eksempel.Ingen ueffen låt, fra en nokså digg plate. Bruker du ikke Bluesound lenger? Her spilles litt fra nyeste Airbagskiva i kveld.
Nok en av mine favoritter. Den er også kommet på vinyl og jeg regner den som en klassiker.
Vis vedlegget 385924
True. Spesielt de 2 første albumene. Keyboard... albumet er ikke helt på høyden!Snoket litt på youtube angående Thulsadoom fanden dette var dritbraHelt enkelt ett genialt album, etter min mening!
Vis vedlegget 385726