Fortjener direkte video, fjern s'en i https fra YouTube så fungerer det.Blir ikke lei denne !
Fantastisk !
Fikk visst ikke til å legge clippet rett i tråden.
Linken går til ;
Jinjer - pisces
Sammen med Land Of Rape And Honey og Psalm 69 gikk disse på heavy rotasjon i vorspielform for meg fra tidlig til midten av nittitallet.
Sammen med Land Of Rape And Honey og Psalm 69 gikk disse på heavy rotasjon i vorspielform for meg fra tidlig til midten av nittitallet.
Her har jeg sovet i timen gitt!
Muligens ingen av disse er metall eller hard rock "Per Se" ... men den nederste videoen er imho HARD ROCK (må være lov å kalle det det?) og den første er bare en av mange heeelt nydelige låter fra dette bandet (som jeg har re-oppdaget i år og hørt -fryktelig- mye på i det siste!) Sognametall heter det vel og hører hjemme her imho (og dere bør høre mer på det!) Windir har ingen middels plater. Ene bra låta etter den andre imho!
Dette er Hard Rock synes jeg. spilt av badass folk med litt mer fender enn Marshall/Peavey bak miccene. (de har seff mange ikke så Hard rock låter (mest Rockabilly med litt punktwist) men jeg tok med denne fordi jeg synes dette er hard rock. Uenig? (kan godt være det er "HARD rockabilly", men jeg bare tenkte jeg skulle slenge tanken ut der og høre hva dere synes)
Når jeg spiller denne så går tankene til festival, live lyd, lek og morro. Kjenner at jeg ikke har fått stor nok dose i år, her må noe gjøres.
Liten quiz: Hva er dette
Vis vedlegget 451038
Er ikke noen fan av Behemoth, men The Satanist er ganske bra. Er nok det albumet jeg har hørt på nest mest i det siste, etter Witherscape - The Northern Sanctuary.Knallskive dette. Behemoth - the satanist
Når jeg spiller denne så går tankene til festival, live lyd, lek og morro. Kjenner at jeg ikke har fått stor nok dose i år, her må noe gjøres.
Vis vedlegget 451038
Witherscape - The Northern Sanctuary anbefales. Har stor sans for at de varierer fra hardt til mykere, fra growling til klarvokal, flere stilarter.Er ikke noen fan av Behemoth, men The Satanist er ganske bra. Er nok det albumet jeg har hørt på nest mest i det siste, etter Witherscape - The Northern Sanctuary.Knallskive dette. Behemoth - the satanist
Veldig blandede tilbakemeldinger på metal-archives. Ka du tru?
Albumet kommer ikke til å gå over i historien som en klassiker det er helt sikkert. Nå er jo jeg en sucker for finsk metal så jeg klarer helt fint å kose meg med dette albumet en 5-10 ganger før det sier stopp. Desverre så er dette så marginale band at de ikke har funding til store og gode produksjoner så albumet bærer preg av dette. Det er Jari som har skrevet, produsert, gjort albumart og da blir det fort at man ikke ser skogen for bare trær (no phun intended)Veldig blandede tilbakemeldinger på metal-archives. Ka du tru?