MrSpock
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 06.03.2007
- Antall liker
- 5.999
Survivor er en favoritt, særlig denne:
Kan jeg være så frekk å spørre om tips i denne tråden tro? Er ute etter hard rock / metal med masse dynamikk, trøkk og fres men samtidig god lydkvalitet. Tenkt som demolåter for oppsettet vårt på hifimessen, så bør kanskje ikke være heeeelt out there sjangermessig.
Jepp den er heller ikke dum, skulle ønske de tidligere albumene var tilsvarende. Stereo ja.Metallicas Black Album låter også bra.
Går ut i fra at du er ute etter stereo? (Ikke surround)
Det meste av Tool. Denne feks.Kan jeg være så frekk å spørre om tips i denne tråden tro? Er ute etter hard rock / metal med masse dynamikk, trøkk og fres men samtidig god lydkvalitet. Tenkt som demolåter for oppsettet vårt på hifimessen, så bør kanskje ikke være heeeelt out there sjangermessig.
Ønske de tidligere albumene var tilsvarende? Det er det villeste jeg har hørt. Takke faen for at de ikke er det for å si det pentJepp den er heller ikke dum, skulle ønske de tidligere albumene var tilsvarende. Stereo ja.
...samt verkene The Pot og 7Tempest (og mange flere som Fry er inne på).Det meste av Tool. Denne feks.
På vinyl - Hva med Walk The Sky eller Live At Royal Albert Hall av Alter Bridge, siste Rammstein og tidlig Black Sabbath?Jepp den er heller ikke dum, skulle ønske de tidligere albumene var tilsvarende. Stereo ja.
Du mener lydkvaliteten er bedre på de eldre albumene?Ønske de tidligere albumene var tilsvarende? Det er det villeste jeg har hørt. Takke faen for at de ikke er det for å si det pent
Jeg mener musikken er bedre, hjelper ikke å ha verdens beste lydkvalitet hvis ikke musikken er bra(satt på spissen) imoDu mener lydkvaliteten er bedre på de eldre albumene?
Det var i grunn mitt poeng også. Jeg svarte på en post hvor det stod at Black album låt bra (som i lydkvalitet uavhengig av kvalitet på musikken), derfor jeg skrev at det var synd at ikke de tidligere albumene også gjorde det.Jeg mener musikken er bedre, hjelper ikke å ha verdens beste lydkvalitet hvis ikke musikken er bra(satt på spissen) imo
Jeg liker lyden på de gamle bedre men jeg liker også gammel thrash godtDet var i grunn mitt poeng også. Jeg svarte på en post hvor det stod at Black album låt bra (som i lydkvalitet uavhengig av kvalitet på musikken), derfor jeg skrev at det var synd at ikke de tidligere albumene også gjorde det.
Jeg elsker MetallicA, å gleder meg stort til å se å høre de i SF nå i desember, når de feirer 40 år. Elsker de gamle platene, men å bruke de for å vise hvor mye bass høyttalere klarer å lage funker dårlig.Jeg liker lyden på de gamle bedre men jeg liker også gammel thrash godt
Interessant album Zulu
Ungarsk avantgarde metallInteressant album Zulu
Enig i det, og spesielt siste albumet til Tool har fantastisk lydkvalitet - syns også Slipknot’s unsainted holder god kvalitet lydmessig, og kan sikkert være god for demostrasjon - man skal ihvertfall ha noen kvaliteter for at de ikke blir rotete der.Det meste av Tool. Denne feks.
Sjekk ut Ayreon !! Into The Electric Castle . .. Universal Imigrator Pt 1 & 2.... The Human Equation...Kan jeg være så frekk å spørre om tips i denne tråden tro? Er ute etter hard rock / metal med masse dynamikk, trøkk og fres men samtidig god lydkvalitet. Tenkt som demolåter for oppsettet vårt på hifimessen, så bør kanskje ikke være heeeelt out there sjangermessig.
Takk skal sjekke ut!Sjekk ut Ayreon !! Into The Electric Castle . .. Universal Imigrator Pt 1 & 2.... The Human Equation...
Kan og evne Be'lakor med Vessels + siste singler... Der øker man et hakk iforhold til TOOL (som er en selvfølge !! )
mesterlig, grusomt flott, tungt og stemningsfult - noen kan fortsatt lage herlig tungmetal, moha ha ha ha ha ;-)