Absolutt. Har hørt den noen ganger nå, og den blir bare bedre og bedre. Platen er rett og slett knallgod.
Sjelden feil de gutta der.Det er neimen ikke mange gode assosiasjoner jeg har fra ungdomsskoletiden min, men musikken er en av de få. Så der er jeg i dag!
En av kjerringas gamle "helter"
Hehe ikke tenkt på.Prøv og lytt blindt istedet for seende, Jan. Mulig en stor fordel når en ser coveret.
Så blind blir man bare ikke. Sliter med 80-talls puddelrock. Bare coveret gir frysninger og sure oppstøt.Prøv og lytt blindt istedet for seende, Jan. Mulig en stor fordel når en ser coveret.
Gamle minner, ja.gamle minner J Jazz.
wings of heaven plata er også knall. så de på rockefella på 90 tallet. bra liveband også..Gamle minner, ja.gamle minner J Jazz.
Kjøpte den, uten å ha peiling på Magnum, da den kom ut i 86. Angrer ikke på det. En stayer.
Helt enig, glitrende plate. "On a storyteller's night" er også en av deres store, synes jeg.wings of heaven plata er også knall. så de på rockefella på 90 tallet. bra liveband også..Gamle minner, ja.gamle minner J Jazz.
Kjøpte den, uten å ha peiling på Magnum, da den kom ut i 86. Angrer ikke på det. En stayer.
...og så har vi Damnation som er taffelskiva dems. Gode skiver begge to.