Synes vel det er lenge siden han hadde melket tiden i Maiden til siste dråpe...Vis vedlegget 170778
Paul Di'Anno - Early Iron Maiden Songbook
Etter å ha hørt den synes jeg den ikke var noe særlig. Huff.
Er helt enig med dette! Så litt off topic: Men han er en søriøst vitti fyr. Fikk gleden over å drikke meg snydens sammen med han da han spilte i Bergen for noen år siden. Han hadde det så kjekt at han ikke ville hjem, manageren var sinnsykt forbanna på han når han hentet han på nachspielet kl10 dagen etterpå(flyet gikk kl10.50). Jeg var fylle syk i en uke etterpå, men det var faktisk verdt det!Synes vel det er lenge siden han hadde melket tiden i Maiden til siste dråpe...Vis vedlegget 170778
Paul Di'Anno - Early Iron Maiden Songbook
Etter å ha hørt den synes jeg den ikke var noe særlig. Huff.
Det han gjorde med Maiden er derimot til tider strålende:
Nå er jeg ihuga Rush-fan, men høyere enn tredjeplass får den ikke.Vis vedlegget 170836 Så det var en på forumet som mente dette var årets utgivelse. Syns det var en god vurdering.
Rush - Clockwork Angels
Har forsåvidt litt kjennskap til det... Gitaristen nærmest kamera i dette klippet er min bror...Så litt off topic: Men han er en søriøst vitti fyr. Fikk gleden over å drikke meg snydens sammen med han da han spilte i Bergen for noen år siden. Han hadde det så kjekt at han ikke ville hjem, manageren var sinnsykt forbanna på han når han hentet han på nachspielet kl10 dagen etterpå(flyet gikk kl10.50). Jeg var fylle syk i en uke etterpå, men det var faktisk verdt det!