Jimmy Jazz
Hi-Fi freak
Judas Priest - Ram it Down
ingen liker igjen, men dette her LIKER jegStua for meg sjøl en liten stund, passe på vel....
Sier det igjen,- fantastisk skive.
/jan
Overraskende bra siden den kommer anbefalt av C&W og garasjerock mafiaen som styrer norsk presse. De gutta der har ikke hørt ei metalskive på mange år. Hørte gjennom den på vinyl og måtte motvillig innrømme at dette var ei meget god skive
Hmmm, skeptisk........ Ok jeg prøver ogsåVis vedlegget 175125
Marillion - Strange Engine
Kast deg ut idet. En del flotte låter, men det er en slowmotion-plate.Hmmm, skeptisk........ Ok jeg prøver ogsåVis vedlegget 175125
Marillion - Strange Engine
Hvorfor motvillig? Det er en veldig bra plate! 2012's beste, synes jeg.Overraskende bra siden den kommer anbefalt av C&W og garasjerock mafiaen som styrer norsk presse. De gutta der har ikke hørt ei metalskive på mange år. Hørte gjennom den på vinyl og måtte motvillig innrømme at dette var ei meget god skive
Når plateanmeldelsene går av skaftet for en skive så er det ofte en skive med garasjerock eller C&W røtter det er snakk om. Finnes det et snev av metal så blir den forbigått i stillhet med en midt på treet karakter. Disse skivene har også et lydbilde som jeg ikke synes noe særlig om. Skiva til Witchkraft er ei god skive som jeg ville ha gitt 3.8 av 5. Den er ei god skive, men ikke i nærheten av mine beste i 2012.Hvorfor motvillig? Det er en veldig bra plate! 2012's beste, synes jeg.Overraskende bra siden den kommer anbefalt av C&W og garasjerock mafiaen som styrer norsk presse. De gutta der har ikke hørt ei metalskive på mange år. Hørte gjennom den på vinyl og måtte motvillig innrømme at dette var ei meget god skive
Pressen kan ha rett innimellom, de også.
Jeg ga den 10/10 i Albumstafetten.Skiva til Witchkraft er ei god skive som jeg ville ha gitt 3.8 av 5. Den er ei god skive, men ikke i nærheten av mine beste i 2012.
Sant nok, men noen av dem får jo en del oppmerksomhet i utlandet. Tyskland, Sverige og USA, f.eks.metal liker de ikke. Derfor har vi en god del ukjente band i Norge som gir ut knallgode skiver som aldri får den oppmerksomheten de fortjener.
For meg en klassiker, For No One er antikrigssang nummer en for megVis vedlegget 175236
Barclay James Harvest - Everyone is Everybody Else