Jimmy Jazz
Hi-Fi freak
Robin Beck - Trouble or Nothin'
Her er grunnen til alt amalgamet i tennene mine.
me likes, har to skiver av de, men kikker etter flere hvordan er denne her synes du ?
Jeg er dessverre ingen flink plateanmelder.me likes, har to skiver av de, men kikker etter flere hvordan er denne her synes du ?
har tilgang , men bruker ikke, hvis de holder stilen er det nok trygt kjøp jaJeg er dessverre ingen flink plateanmelder.me likes, har to skiver av de, men kikker etter flere hvordan er denne her synes du ?
Nå vet jeg ikke hvilken andre plater du har av Demon, men om du liker dem kan jeg trygt anbefale denne.
Det fine med denne type band er at de ofte har en tendens til å holde på i samme stilen, så noe bomkjøp blir det nok ikke.
Den er for øvrig på Spotify, hvis du har den tjenesten.
tja si det, har nok ikke rette streamingsutstyret, bare en sb og via den så blir jeg veldig fort lyttetrett dessverre, skal taes med at jeg er glad i de fysiskeDet er nok her stilen er definert utifra siden det er deres første plate.
Synes det er en knallgod skive, så løp og kjøp.
Kan jeg spørre hvorfor du ikke bruker Spotify? Selv liker jeg den veldig godt, og benytter den en god del.
Bare hyggelig
dessverre hender det at ting helst skulle vært som man husket det og ikke som det låter idag
sabla bra band imo, tror det var JanR som introduserte meg for dette bandet
Tror nok JanR og jeg heldigvis har dårlig innflytelse på hverandres pengebok. Min unnskyldning ovenfor fruen er at jeg kunne jo ha brukt de på kvinnfolk og brennevin. Ta deg en runde på et band som heter Alcest. Fransk melankolsk metal for en rolig dagsabla bra band imo, tror det var JanR som introduserte meg for dette bandet
Hehe sammme unskyldning her.Tror nok JanR og jeg heldigvis har dårlig innflytelse på hverandres pengebok. Min unnskyldning ovenfor fruen er at jeg kunne jo ha brukt de på kvinnfolk og brennevin. Ta deg en runde på et band som heter Alcest. Fransk melankolsk metal for en rolig dagsabla bra band imo, tror det var JanR som introduserte meg for dette bandet
det skal jeg gjøre , takk for tipsetTror nok JanR og jeg heldigvis har dårlig innflytelse på hverandres pengebok. Min unnskyldning ovenfor fruen er at jeg kunne jo ha brukt de på kvinnfolk og brennevin. Ta deg en runde på et band som heter Alcest. Fransk melankolsk metal for en rolig dagsabla bra band imo, tror det var JanR som introduserte meg for dette bandet
dette bandet og denne skiven hadde jeg helt glemt, kjempeartig med denne tråden herVis vedlegget 176364
Winger - ST
Gutta med den røffeste musikken og de roligste gemyttene. Mulig kabeldebattantene burde lære noe her. Moralen må være at hvis man hører for mye på Kari Bremnes og lignende blir man fylt opp av aggresjon og man ta det ut på andre måter. Hører man på metal, tar dette ut alt og man har bare det godlynte igjen.Hehe sammme unskyldning her.Tror nok JanR og jeg heldigvis har dårlig innflytelse på hverandres pengebok. Min unnskyldning ovenfor fruen er at jeg kunne jo ha brukt de på kvinnfolk og brennevin. Ta deg en runde på et band som heter Alcest. Fransk melankolsk metal for en rolig dagsabla bra band imo, tror det var JanR som introduserte meg for dette bandet
Benytte anledningen, igjen, til å takke for alle musikk tips (både gammelt og nytt) og ikke minst for tonen her inne
/jan