Jimmy Jazz
Hi-Fi freak
Autograph - Sign in Please
bestillt meg denne boksen med 4cd og 5 dvd, håper den var ett greit valg for å bli kjent med deMye jobb de siste dagene, disse er spilt for å gjøre tingene litt mere lystbetont
iPod og Zennheiser PCX 300, skal bli godt å få Daliene til å levere musikken.
Det er en kongeboks, Universet til Coheed and Cambria er en studie i seg selv.bestillt meg denne boksen med 4cd og 5 dvd, håper den var ett greit valg for å bli kjent med deMye jobb de siste dagene, disse er spilt for å gjøre tingene litt mere lystbetont
iPod og Zennheiser PCX 300, skal bli godt å få Daliene til å levere musikken.
Vis vedlegget 180870
dette er ett band jeg ikke har helt klart å like enda, hvis jeg skulle begynne ett sted med en plate , hva burde det være ?Siden jeg har kommet meg i sweetspot og kan levere litt trykk så setter jeg på denne for å avlevere de rette vibbene sørover til JanR.
Må være såpass skal de rekke frem. Forøvrig et løp og kjøp band, synd de ikke klarte å holde sammen da de siste skivene har holdt høy kvalitet.
Hah, du er en sucker for en god sviske nemlig The Heart Collector. Bare spøker skiva er knallgod den, men jeg vil heller satse påDet var Dead heart in a dead world plata som gjorde at jeg fikk opp øynene i hvertfall.
Heller Believe in nothing i såfallHah, du er en sucker for en god sviske nemlig The Heart Collector. Bare spøker skiva er knallgod den, men jeg vil heller satse påDet var Dead heart in a dead world plata som gjorde at jeg fikk opp øynene i hvertfall.
.
Detta är nog min favorit av Iron Maidens plattorVis vedlegget 181035
Iron Maiden - Fear of the Dark
Et utmerket valg. Selv plasserer jeg "Number of the Beast" og "Somewhere in Time" pitte litt over.Detta är nog min favorit av Iron Maidens plattorVis vedlegget 181035
Iron Maiden - Fear of the Dark
Definitivt dagens post, så här långtEt utmerket valg. Selv plasserer jeg "Number of the Beast" og "Somewhere in Time" pitte litt over.Detta är nog min favorit av Iron Maidens plattorIron Maiden - Fear of the Dark
Men vi kan kalle det dagens post.