En gammal polare var basist i bandet förut...så dessa har jag haft bra koll på
Mange som tviholder på de albumene de først hørte med et band. Når det gjelder In Flames så inneholder de siste albumene musikk med så høy morrofaktor at hver gang jeg spiller de så er det en liten fest i seg selv.oki, greit sted å begynne det for meg da nå prøver jeg å komplementere en del band før jeg hiver meg videre men listen vokser selvsagt imellom tidenNär det gäller In Flames är mina favoritalbum 'The Jester Race' och 'Colony'.
Efter Colony ändrade de stil en del och är inte riktigt detsamma...men smaken kan ju vara olika
Yes, jag är ett typfall på en som håller fast vid de första plattorna...ofta i alla fallMange som tviholder på de albumene de først hørte med et band. Når det gjelder In Flames så inneholder de siste albumene musikk med så høy morrofaktor at hver gang jeg spiller de så er det en liten fest i seg selv.oki, greit sted å begynne det for meg da nå prøver jeg å komplementere en del band før jeg hiver meg videre men listen vokser selvsagt imellom tidenNär det gäller In Flames är mina favoritalbum 'The Jester Race' och 'Colony'.
Efter Colony ändrade de stil en del och är inte riktigt detsamma...men smaken kan ju vara olika
A Sense Of purpose, Sounds Of A Playground Fading og Reroute To Remain er alle knallgode album og er en nobrainer med tanke på kjøp.
Bare for å ha det sagt In Flames på moderat volum er som lettøl: Det går an, men er stusslige greier
Tester ut HeadFi for å se om jeg ikke kan redusere støyen litt. Må nok innrømme at sønnen min på slagverk er flinkere enn meg til å ta hensyn.Yes, jag är ett typfall på en som håller fast vid de första plattorna...ofta i alla fallMange som tviholder på de albumene de først hørte med et band. Når det gjelder In Flames så inneholder de siste albumene musikk med så høy morrofaktor at hver gang jeg spiller de så er det en liten fest i seg selv.oki, greit sted å begynne det for meg da nå prøver jeg å komplementere en del band før jeg hiver meg videre men listen vokser selvsagt imellom tidenNär det gäller In Flames är mina favoritalbum 'The Jester Race' och 'Colony'.
A Sense Of purpose, Sounds Of A Playground Fading og Reroute To Remain er alle knallgode album og er en nobrainer med tanke på kjøp.
Bare for å ha det sagt In Flames på moderat volum er som lettøl: Det går an, men er stusslige greier
Lättöl var längesedan jag smakade, kommer inte ens ihåg om det var under detta århundrade...moderat volym blir det lite oftare...tyvärr...
med en lilleman i huset...
Skall titta lite på HeadFi när det ges tillfälle, är läge för det tror jag. Vi har 6 st. pojkar mellan 3 och 21 år och även om det är sällsynt att allaTester ut HeadFi for å se om jeg ikke kan redusere støyen litt. Må nok innrømme at sønnen min på slagverk er flinkere enn meg til å ta hensyn.Yes, jag är ett typfall på en som håller fast vid de första plattorna...ofta i alla fallMange som tviholder på de albumene de først hørte med et band. Når det gjelder In Flames så inneholder de siste albumene musikk med så høy morrofaktor at hver gang jeg spiller de så er det en liten fest i seg selv.oki, greit sted å begynne det for meg da nå prøver jeg å komplementere en del band før jeg hiver meg videre men listen vokser selvsagt imellom tidenNär det gäller In Flames är mina favoritalbum 'The Jester Race' och 'Colony'.
Lättöl var längesedan jag smakade, kommer inte ens ihåg om det var under detta århundrade...moderat volym blir det lite oftare...tyvärr...
med en lilleman i huset...
Tja, vi trykker opp en del eksemplarer som vi skal bruke for å promotere oss, men hvis du liker det og ønsker et fysisk eksemplar så får vi selvsagt ordna detkommer den på cd også?I dag! ble vår splitter nye EP lansert på alle digitale medier.
Ligger ute på Wimp / Spotify / itunes og det som er (håper jeg, har bare sjekket Wimp).
Detta er, i følge meg selv, god gammaldags kvalitetsmetal som jeg håper dere gidder å låne et øre til siden jeg er felles hifi-entusiast
Burn Slow kan for eksempel være ei fin første låt og høre.
Kom gjerne med tilbakemelding på hva dere synes.
Hilsen Vebjørn / Inquested Vis vedlegget 183364
En gammal goding
jeg streamer ikke i det hele tatt, kun fysiske medium , så det hadde vært kultTja, vi trykker opp en del eksemplarer som vi skal bruke for å promotere oss, men hvis du liker det og ønsker et fysisk eksemplar så får vi selvsagt ordna detkommer den på cd også?I dag! ble vår splitter nye EP lansert på alle digitale medier.
Ligger ute på Wimp / Spotify / itunes og det som er (håper jeg, har bare sjekket Wimp).
Detta er, i følge meg selv, god gammaldags kvalitetsmetal som jeg håper dere gidder å låne et øre til siden jeg er felles hifi-entusiast
Burn Slow kan for eksempel være ei fin første låt og høre.
Kom gjerne med tilbakemelding på hva dere synes.
Hilsen Vebjørn / Inquested Vis vedlegget 183364
ja ble tidlig opp idag da mitt pusteapparat ikke ville fungere lenger aldri så galt at det ikke var godt for noe, fikk noen ekstra timer med musikk nå skal ejg på skattejakt hos brukthandleren, for åse om det har kommet inn noen lp iløpet av uken
Tillagt i checkout-listan på Spotify
dette må jeg sjekke ut også, takk for gode tips i det sisteTillagt i checkout-listan på Spotify