Jimmy Jazz
Hi-Fi freak
Work of Art - Artwork
Helt enig, meget god plate. En liten "outsider" i enhver metall-samling.Den har jeg på CD bra album
/ Kjell Norvald
og så langt..?Vis vedlegget 179200
Har ventet en stund på denne, men nå snurrer første gjennomlytting
Riverside - Shrine Of New Generation Slaves på 2x180 grams vinyl
Yes, dette liker jeg.og så langt..?Vis vedlegget 179200
/jan
Yes, dette liker jeg.og så langt..?Vis vedlegget 179200
/jan
Varierer godt i mellom låtene. Fra de fantastisk slepende låtene fra(Out of Myself) med Dudas delikate bassgang i bakgrunnen til hardere partier(Anno Domini High Definition). Virker som de har smeltet stilartene fra OOM og ADHD.
Polsk prog for the win
Skall kollas uppAttic - Invocation
Minner veldig mye om Mercyful Fate/King Diamond. Old school metal.
ikke ofte du frekventerer "taffeltråden" men når du først er her så er det med stilMy dying bride - For lies I sire (Peaceville, 2009)
Hører vel hjemme her? Stafett-mat.
er dessverre mange utgivelser innen sjangeren som er det , opplever at jeg får bedre lyd fra lp utgivelsene ofte dog, kan dog være signalkildene mine og ikke nødvendigvis selve forskjellen på cd og vinyl som gjør detNår man skal måke snø så må man ha behørig musikk og denne skiva egner seg godt til jobben
Vis vedlegget 179301
En ekte løp og kjøp skive. Dessverre litt for mye komprimert, men ikke slik at det hele blir trist.
Heheikke ofte du frekventerer "taffeltråden" men når du først er her så er det med stilMy dying bride - For lies I sire (Peaceville, 2009)
Hører vel hjemme her? Stafett-mat.
Ja, digger den og Reign in blood. Resten av katalogen har eg ikkje snøring på. Angrer en del på at eg ikkje kjøpte den vinylboksen som kom for noen år siden, men var litt mye penger, og mistenker meg sjøl for neppe å like de "nyere" tingene like godt som nevnte to.south of heaven er en klassiker imo
har bare de to jeg også mener jeg, ja den boksen har jeg kikket på , får nok lytte litt før jeg eventuellt kikker på denJa, digger den og Reign in blood. Resten av katalogen har eg ikkje snøring på. Angrer en del på at eg ikkje kjøpte den vinylboksen som kom for noen år siden, men var litt mye penger, og mistenker meg sjøl for neppe å like de "nyere" tingene like godt som nevnte to.south of heaven er en klassiker imo
cool, da får det bli den neste jeg bestiller, har kommet over to sålangt på vinyl i samlingen min, + det som kom idag, mangler mye dog, de har vært produktiveVis vedlegget 179317
Grave Digger - Excalibur
Ikke helt enkelt å velge men denne er kanskje favoritten min med bandet.