M
musicus
Gjest
denne hadde samlet litt stöv så jeg, så da så......
mvh
mvh
En veldig bra skive, det der. Får se om jeg finner den i hyllene
Dette har unngått min musikkradar, tøff musikk.Dette ser ut til å bli en topp-kveld når det gjelder musikk i tråden
Selv setter jeg på denne.
Vis vedlegget 254304
The Strypes - Snapshot. 2013.
Irske tenåringsgutter fra 15-18 år. Fantastisk! Dette spilles infernalsk høyt!
Ja, dette er knalltøftDette har unngått min musikkradar, tøff musikk.Dette ser ut til å bli en topp-kveld når det gjelder musikk i tråden
Selv setter jeg på denne.
The Strypes - Snapshot. 2013.
Irske tenåringsgutter fra 15-18 år. Fantastisk! Dette spilles infernalsk høyt!![]()
Vanlig kotyme er å vente til en kommer hjem fra poletFortsetter med denne.
Keb Mo - Just Like You.
Når er det sosialt akseptert å åpne den nyinnkjøpte single malten tro?![]()
Faen; da har jeg jo gått glipp av fire timer med drikking!Vanlig kotyme er å vente til en kommer hjem fra poletFortsetter med denne.
Keb Mo - Just Like You.
![]()
Da er det jaggu meg på tide å begynne. Husk store glassFaen; da har jeg jo gått glipp av fire timer med drikking!Vanlig kotyme er å vente til en kommer hjem fra poletFortsetter med denne.
Keb Mo - Just Like You.
![]()
![]()
Se der, det er godt drikke.Mens man venter på at madammen skal komme seg på nattevakt:
Vis vedlegget 254335
Vis vedlegget 254334
mvh
Pokker, hvor mye griseprat det er på deg! Jeg begynner snart å mistenke deg for være en;Musikk i skalarfelt
mvh
Musikken står godt i stil med drikken. En fin plate som jeg har anbefalt før her inne.Se der, det er godt drikke.Mens man venter på at madammen skal komme seg på nattevakt:
Vis vedlegget 254335
Vis vedlegget 254334
mvh
Platen skal jeg ikke uttale meg om;D
Mangler du ringen??!!@ Solens sønn: Mangler Ph.D. fra MIT (Massachusetts Institute of Technology).
mvh