Den der har jeg også skaffet meg. Helt sykt bra dynamikkInspirert av Lars Erik's jakt på den perfekte dynamikk bestilte jeg meg akkurat brukt Dire Straits - money for nothing cd på ebay. Her snakker vi heftige målinger, 18 - 13 - 23Røyk på hele 89 kr inkl frakt fra UK.
Lyttes snart på :
Da er det bare å glede seg.Den der har jeg også skaffet meg. Helt sykt bra dynamikkInspirert av Lars Erik's jakt på den perfekte dynamikk bestilte jeg meg akkurat brukt Dire Straits - money for nothing cd på ebay. Her snakker vi heftige målinger, 18 - 13 - 23Røyk på hele 89 kr inkl frakt fra UK.
Lyttes snart på :![]()
Jepp! 23 fører til at det smeller noe voldsomt når det tar løstDa er det bare å glede seg.Den der har jeg også skaffet meg. Helt sykt bra dynamikkInspirert av Lars Erik's jakt på den perfekte dynamikk bestilte jeg meg akkurat brukt Dire Straits - money for nothing cd på ebay. Her snakker vi heftige målinger, 18 - 13 - 23Røyk på hele 89 kr inkl frakt fra UK.
![]()
Morro når det smellerJepp! 23 fører til at det smeller noe voldsomt når det tar løstDa er det bare å glede seg.Den der har jeg også skaffet meg. Helt sykt bra dynamikkInspirert av Lars Erik's jakt på den perfekte dynamikk bestilte jeg meg akkurat brukt Dire Straits - money for nothing cd på ebay. Her snakker vi heftige målinger, 18 - 13 - 23Røyk på hele 89 kr inkl frakt fra UK.
![]()
![]()
Pink Floyd | The Final Cut i | 1983 | 14 | 12 | 15 |
Tror ikke det er noen ende på den skalaen. Har sett flere på 21. Det er noe annet enn dagens utgivelser, både på cd og vinyl, som ofte ligger på 8-9. Skammelig, når det kan gjøres så utrolig mye bedreMorro når det smellerJepp! 23 fører til at det smeller noe voldsomt når det tar løstDa er det bare å glede seg.![]()
![]()
23 er forresten ikke dårlig på en skala som går til 20![]()
Tror ikke det er noen ende på den skalaen. Har sett flere på 21. Det er noe annet enn dagens utgivelser, både på cd og vinyl, som ofte ligger på 8-9. Skammelig, når det kan gjøres så utrolig mye bedreMorro når det smellerJepp! 23 fører til at det smeller noe voldsomt når det tar løstDa er det bare å glede seg.![]()
![]()
23 er forresten ikke dårlig på en skala som går til 20![]()
![]()
Gjennomsnitt DR lavere enn minimum DR er vel kanskje noe spesielt^36? Og laveste 5? Der tror jeg keramikk-elementene mine fort kunne gått ad dundas gitt![]()
Roxy Music | Avalon | 1984 | 13 | 11 | 16 |
Sade | Diamond Life [Japan] i | 1984 | 15 | 12 | 16 |
"It's hard to get out from under it"
Hva er dette da, Howard?Brendan Perry
bra vokal på den mannen![]()