lars_erik
Rubinmedlem
Selvsagt ikke!Henne traff jeg på mens jeg var ute på treningstur med sykkelen;
Og du lot henne stå igjen???
Selvsagt ikke!Henne traff jeg på mens jeg var ute på treningstur med sykkelen;
Dette var ny musikk for meg. Låt bra, må sjekkes utSiden ryggen har slått seg noe vrang og utelukker dagens Sandnes bluesklubb session, spilles det litt Ana Popovic.
En flott men noe mer tekkelig dame som kan traktere en Stratocaster.
Vis vedlegget 260197
Funky denne.
Har du satt henne til å ta oppvaska da siden du har tid til å skrive her?Selvsagt ikke!Henne traff jeg på mens jeg var ute på treningstur med sykkelen;
Hun pudrer nesaHar du satt henne til å ta oppvaska da siden du har tid til å skrive her?Selvsagt ikke!Henne traff jeg på mens jeg var ute på treningstur med sykkelen;
Ja, men bra musikk er verdt å betale litt for.^Dyr tråd for deg dette, Howard
Det var det for Johnny i begynnelsen også.
Fortsatt dyr Lars Erik.^Dyr tråd for deg dette, Howard
Fortsatt dyr Lars Erik.^Dyr tråd for deg dette, Howard
Må snart kjøpe noen meter til med cd hyller.
Enda en på wanted lista mi, er svak for god gitar jamming .Fortsetter med litt Jeff Healey, en artist som hadde fortjent mer oppmerksomhet, han jammer vell sammen med Marius Muller, SRV og Jimi satser jeg på.
Vis vedlegget 260203
Takk, skal gjøre det@ howard_nor
Du bør sjekke ut albuma til Jeff, mye jeg liker der så jeg har ganske mange av han, han har også en behagelig/bra stemme.
Har noen album av dem, og liker godt denne.Rodrigo Y Gabriela - live in Japan
her er også 2 som håndterer gitar bra
Oooohhh Yes.@Johnny
Er vel det man kaller gitarorgasme
Låt jo veldig bra dette til tross for ganske orginale instrumenterJeg fortalte sist uke om "Steel'n Pole som spilte på Sandnes bluesklubb og det ble spilt på Bass laget av greip og en gitar laget av en spade.
Her er en snut med spada i bruk.
Flott album Lars Erik,lenge siden vi har hørt noe fra den kanten
Ja, aner ikke hvor det ble av henne.Flott album Lars Erik,lenge siden vi har hørt noe fra den kanten
mvh
Vært FAN av sade alltid!