Gratulerer, en ekte Scrooge-O-Matic. Selv bruker jeg en en simpel Spin Clean. Regner med at ultralyd er mer effektivt.Hentet ultralydvaskeren min i kveld. Tar 10 LP`r i slengen. I helga blir vaskebunken borte
Vis vedlegget 241792
Grattis!Hentet ultralydvaskeren min i kveld. Tar 10 LP`r i slengen. I helga blir vaskebunken borte
Vis vedlegget 241792
Jada! Foreløpig ihvertfall. Det jeg hører lover bra, selv om slipingen på Koetsuen nok ga mindre knitring. Nå er den jo tatt rett ut av esken, og må ha en ukes tid på seg for å bli litt innspilt, og jeg er helt sikkert ikke ferdig med justering av VTA, nåletrykk m.m.Er du fornøyd med ny PU'en, tkr ?
Jeg blir hvertfall svært opptatt. Sprinten og kommentering av kunstløp. Og nå er flere brett-kjørere skadet! Og Anders Jakobsen...Jaja,nå er det snart OL og Hifisentralen stenges vel ned en 14 dagers tid.?? Da er det vel bare å legge beina på bordet å følge med på det som skjer der istedet.
Kjempealbum dette
Du er bare misunneligSitat fra Racke-Tassen ; Mens enkelte bruker ettermiddagen til å reke gatelangs
etter småjententene får vi som er igjen prøve å holde liv
i denne tråden.
Takker for info! Kjekt med flere som liker Emmylou.Svar til TKR kl 22:23 i kveld
"Ballad of Sally Rose" er Emmylous beste plate. Ingen tvil. Låtene er skrevet i samarbeid med daværende ektemann Pau Kennerly, som er en konseptmester. Sjekk "White Mansions" og "Legend Jesse James", begge med særdeles bra artister. For øvrig er Emmylou Harris platene "Red dirt Girl" og Stumble into Grace" selvkomponert hele veien. Det er også halve debutplaten "Gliding bird fra 1970". Emmylou på 80-taller er undervurdert, sjekk også mesterverket "Bluebird fra 1988. Ta med "Angle band" og "Roses in the Snow" også. Tilbake til "Ballad of Sally Rose": Da hun turnerte med denne platen, framførte hun midtveis i konsertene platen i sin helhet. Sjekk konserten fra 1985 som ligger på streamingtjenesten "Wolfgangs' Vault". Enda bedre versjoner enn studioversjonene og det gjelder også de andre låtene hun fremfører på denne konserten, og det med det største bandet hun noen gang har turnert med.
Mvh
Så lite respekt, Racke-tassen, ikke hva jeg hadde ventet fra deg Oct.Vis vedlegget 241813 vinyl & skjønner ikke hvorfor Racke -Tassen ikke spiller denne?
mvh
Enig med deg Rack-Mannen.Klart du fortjener bedre en dette.Så lite respekt, Racke-tassen, ikke hva jeg hadde ventet fra deg Oct.Vis vedlegget 241813 vinyl & skjønner ikke hvorfor Racke -Tassen ikke spiller denne?
mvh
mvh
Dette var snasne saker, her må vi få full rapport Bartesam.Hentet ultralydvaskeren min i kveld. Tar 10 LP`r i slengen. I helga blir vaskebunken borte
Vis vedlegget 241792
Mulig han har fått deg til å tro det, vi andre vet bedre.@ Rackern: Her hersker solens sønn8)!
mvh