E. Largo
Hi-Fi freak
The Pretenders - The Pretenders II
Vedlegg
-
75.8 KB Visninger: 215
Ja, han gjorde det. Omtrent midt i fellesferien.^Et flott album, tkr. Og en eminent musiker på ståbass. Han døde vel for noen måneder siden?
Samarbeidet han og Pat Metheny hadde, førte til flere gode album. B.la. Missouri Sky. Han samarbeidet også med vår egen Jan Garbarek og Chet Baker m.fl.Ja, han gjorde det. Omtrent midt i fellesferien.^Et flott album, tkr. Og en eminent musiker på ståbass. Han døde vel for noen måneder siden?
En musiker jeg oppdaget relativt sent. Desto mer har jeg hørt på ham etterpå.....Må innrømme at det er ikke alt som jeg like godt, men "Nocturne" og "Missouri Sky" er perler!
mvh
Han har vel t.o.m. samarbeidet med Ginger Baker.Samarbeidet han og Pat Metheny hadde, førte til flere gode album. B.la. Missouri Sky. Han samarbeidet også med vår egen Jan Garbarek og Chet Baker m.fl.Ja, han gjorde det. Omtrent midt i fellesferien.^Et flott album, tkr. Og en eminent musiker på ståbass. Han døde vel for noen måneder siden?
En musiker jeg oppdaget relativt sent. Desto mer har jeg hørt på ham etterpå.....Må innrømme at det er ikke alt som jeg like godt, men "Nocturne" og "Missouri Sky" er perler!
mvh
Det er vel Bill Frissel, så vidt jeg husker.- Hvem er gitaristen, Lars_Erik?
mvh
Flott musikk!Det er vel Bill Frissel, så vidt jeg husker.- Hvem er gitaristen, Lars_Erik?
mvh