howard_nor
Hi-Fi freak
Bra samling med live låter av Leonard Cohen. Fortsatt sort gull.
Jeg satset på å stille sterkt i kveld, men min mellomste sønn fikk en en søt blondine på besøk så da trakk jeg meg til bake til stuen sammen med fruen.Sannelig på tide du kom tilbake, Johnny! Flott musikkFikk også denne i dag. "Brothers of the Southland" sporet på bluesklubben med shazam appen.
Inntil videre lånt bilde på nett.
Søt blondine? Da burde man vel gjerne hive sønnen på hodet ut?Jeg satset på å stille sterkt i kveld, men min mellomste sønn fikk en en søt blondine på besøk så da trakk jeg meg til bake til stuen sammen med fruen.Sannelig på tide du kom tilbake, Johnny! Flott musikkFikk også denne i dag. "Brothers of the Southland" sporet på bluesklubben med shazam appen.
Er nå henvist til nett viav mobiltelefonen, og det er litt slitsomt og legge ut kveldens musikk via den. Kommer sterkt tilbake. ;-)
Bra Lars Erik
Men ikke søte blondiner, med ben opp til armhulene?^ bestjålet. Liker Nirvana - unplugged. Knallplate
joda, liker søte blondiner også. Hun der var bare skremmendeMen ikke søte blondiner, med ben opp til armhulene?^ bestjålet. Liker Nirvana - unplugged. Knallplate
Liker. Også en knallplate
Noen blondiner i korte skjørt og høye hæler har på det mest skammelige utnyttet vår naivitet og troskyldighet. Ranet og etterlatt i rennesteinen.Hmm...Ingen liker er utdelt. Men liker de siste som er postet efter mine egne.
mvh
Noen blondiner i korte skjørt og høye hæler har på det mest skammelige utnyttet vår naivitet og troskyldighet. Ranet og etterlatt i rennesteinen.Hmm...Ingen liker er utdelt. Men liker de siste som er postet efter mine egne.
mvh