lars_erik
Rubinmedlem
Er en ny tråd på forumet, der det ut i fra meningsytringer må røykes uhorvelige mengder av dette stoffetCannabiståke........hva er det.....rockesigaretter??
Er en ny tråd på forumet, der det ut i fra meningsytringer må røykes uhorvelige mengder av dette stoffetCannabiståke........hva er det.....rockesigaretter??
Ingen "cannabiståke". Audiofile Arve er bent frem kjedelig å lese. Men mannen har gode ører.Er f.ø. ikke oppdatert.Har man rotet seg bort i cannabis-tåka i en herværende tråd?Tasssen legger ut "youtube".Warum kann Ich nicht?
mvh
Herbert Reinecker
Nope. Jazztobakk.Cannabiståke........hva er det.....rockesigaretter??
Da er det pokker ikke rart det finnes mye jazz som er totalt på viddene...Nope. Jazztobakk.Cannabiståke........hva er det.....rockesigaretter??
Sant nok. Et av de første jazzalbumene jeg kjøpte som tenåring var Esoteric Circle av Jan Garbarek. Skjev start.Da er det pokker ikke rart det finnes mye jazz som er totalt på viddene...Nope. Jazztobakk.Cannabiståke........hva er det.....rockesigaretter??
Har hørt noe om dette ja, bombe fly og greier.@JohnnyH: Ikke se deg blind på antall innlegg. Flere har skippet ut & byttet "nick". Hender jo at temperaturen her inne kan minne om Hades. Sist det skjedde var i påsken ifjor. Derav to tråder for musikk.
mvh
Jeg er, som alltid, uskyldig. Jeg er selv ranet og bestjålet, etter en sugejobb ved Børsen.Har hørt noe om dette ja, bombe fly og greier.@JohnnyH: Ikke se deg blind på antall innlegg. Flere har skippet ut & byttet "nick". Hender jo at temperaturen her inne kan minne om Hades. Sist det skjedde var i påsken ifjor. Derav to tråder for musikk.
mvh
Kjempe fint her nå iallefall.
Antall poster er mindre viktig.
Ellers er jeg vist tom for liker, tipper Lars Erik har brukt opp mine. ellers har jeg vært litt rundhåndet tidligere i dag.
Hvis en er for rundhåndet så fåren en rapp på lanken.@ Tråden: Kortvarig gjensyn m. "liker". Forsvinner jo raskere enn knallerten til Racketassen.
mvh
^Dette var veldig bra, Johnny! På lista.
Et veldig bra album fra gamlefar.Old man singing poetry
Vent. Men Hegel gir god lyd til lav pris.Egentlig feil tråd, men siden det er den eneste tråden jeg har postet i, kjører jeg likevel.
Skal bytte ut min gamle Harman/Kardon 670 med noe som takler nye digitale signalkilder osv.
Ser på Naim NAIT 5si + DAC, eller Hegel H80. Synspunkter eller alternativer?
Ser at oct anbefaler Hegel. Det gjør ikke jeg. Kjedelig, slapp lyd. Alt for spiss, uten tyngde. Naim er bedre imo.Egentlig feil tråd, men siden det er den eneste tråden jeg har postet i, kjører jeg likevel.
Skal bytte ut min gamle Harman/Kardon 670 med noe som takler nye digitale signalkilder osv.
Var på konsert med den gang unge, lovende Lindley i Trondheim i 1985. Flott musiker.David Lindley og co.
Sjekk med folket i Naim tråden når det gjeller den ampen, klaffer den gir den mye musikk for pengene, noen Liker/krever Naims høyttalerkabler for å ikke få problemer, mulig de nye har en filterløsning på utgangen som løser dette.Egentlig feil tråd, men siden det er den eneste tråden jeg har postet i, kjører jeg likevel.