motoren
Æresmedlem
Denne perlen blir bare bedre og bedre
mvh
mvh
Tja. Syns han virker litt grå i fargene her...Lenge siden jeg har spilt Ozzy. Han var veldig bra i Black Sabbath, men også brukbar solo. Dette var vel i en av hans mørkeste perioder.
Vis vedlegget 280689
Mens man ser at Kanaris øyensynlig ikke er så nøye med hvor ørene er plassert
Vis vedlegget 280628Hva er det du sier...i øret....F.., jeg må lære meg å lese bruksanvivninger.....nå må jeg løpe.
Toto - Toto IV. Columbia 450088-2. 1988 pressing.
Jeg finner den ikke noe sted. Men det ser ut til at begge disse har samme mastring. Eller?Her er versjonen å ha Lars Erik. Japan for Europa CDCBS 85529
Vis vedlegget 280628Hva er det du sier...i øret....F.., jeg må lære meg å lese bruksanvivninger.....nå må jeg løpe.
Det er en VPI Scout mk2,JMW arm og ZYX R 100 H picup
Jeg finner den ikke noe sted. Men det ser ut til at begge disse har samme mastring. Eller?Her er versjonen å ha Lars Erik. Japan for Europa CDCBS 85529
Blir nok topp å få den i hus. Julaften lightDet er en VPI Scout mk2,JMW arm og ZYX R 100 H picup
mvh
Nå har pokker ta Johnny begynt å griseprate også!Hadde i gang shazam appen
Ja alt dette grisepratet medfører vell snart til karantene fra hfs.Nå har pokker ta Johnny begynt å griseprate også!Hadde i gang shazam appen
Skal ta opp dette med Sitting Bull! Aiff, shazam, ETA, IRA, RAF for bare å nevne noe. Og datakrasj annenhver dagJa alt dette grisepratet medfører vell snart til karantene fra hfs.Nå har pokker ta Johnny begynt å griseprate også!Hadde i gang shazam appen
Du må ikke glemme epsom salt og zeolitter (ikke selulitter altså)Skal ta opp dette med Sitting Bull! Aiff, shazam, ETA, IRA, RAF for bare å nevne noe. Og datakrasj annenhver dagJa alt dette grisepratet medfører vell snart til karantene fra hfs.Nå har pokker ta Johnny begynt å griseprate også!Hadde i gang shazam appen
Du aner ikke hvor ille sånt kan være før du står på jobb uten mulighet til å skrive ut resepter, kvitteringer og attester, og uten mulighet til å finne ut hvem som har time og hva du gjorde ved siste besøk. Det er et sant helvete.Skal ta opp dette med Sitting Bull! Aiff, shazam, ETA, IRA, RAF for bare å nevne noe. Og datakrasj annenhver dagJa alt dette grisepratet medfører vell snart til karantene fra hfs.Nå har pokker ta Johnny begynt å griseprate også!Hadde i gang shazam appen
DRM er no dritt, er tidvis plaget av dette når jeg "ripper".Du aner ikke hvor ille sånt kan være før du står på jobb uten mulighet til å skrive ut resepter, kvitteringer og attester, og uten mulighet til å finne ut hvem som har time og hva du gjorde ved siste besøk. Det er et sant helvete.Skal ta opp dette med Sitting Bull! Aiff, shazam, ETA, IRA, RAF for bare å nevne noe. Og datakrasj annenhver dagJa alt dette grisepratet medfører vell snart til karantene fra hfs.
Ellers glemte du FLAC, DRM, SRC, AD/DA og DSP.
mvh