Torja
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 01.03.2008
- Antall liker
- 1.028
Bedre forklart kanskje..
Kjempealbum! Lenge siden jeg har spilt det. Takk for påminnelsen
Flotte greier, oct! Dette er et album alle burde ha imo.
Hhhhhmmmm.^Flotte ben og sko.
Musikken... tja...
Mange tips til fruen her, JohnnyHhhhhmmmm.^Flotte ben og sko.
Musikken... tja...
Bursdag om noen få minutt så da blir det rock med dame bilder/film, da er det bare 46 år igjen til hundre.
Mentalt er det mye yngre en det, fysisk så har vell åra begynt å sette spor, men man husker forsatt hvorfor en snur seg etter pene damer så da er det vel et håp.Mange tips til fruen her, JohnnyHhhhhmmmm.^Flotte ben og sko.
Musikken... tja...
Bursdag om noen få minutt så da blir det rock med dame bilder/film, da er det bare 46 år igjen til hundre.
39 i morgen, ser jeg. Etter en kjapp hoderegning
Jeg har fast behandling hos naboen som er manuellterapaut en gang i måneden for at gikta ikke skal bli for plagsom, han er også HIFI man med Jef Rowland og greier, blir mye musikk og hifi prat også på behandlings rommet.^"Man husker fortsatt hvordan en snur seg....." Men gikta vil pokker ikke!
Selv om jeg er rene ungsauen her, med mine 48, så har jeg en kiropraktor som er nesten like gal laksefisker som meg. Så mellom skjellet-herpingen snakkes det laksefiske.Jeg har fast behandling hos naboen som er manuellterapaut en gang i måneden for at gikta ikke skal bli for plagsom, han er også HIFI man med Jef Rowland og greier, blir mye musikk og hifi prat også på behandlings rommet.^"Man husker fortsatt hvordan en snur seg....." Men gikta vil pokker ikke!
Jeg hadde en onkel som var hekta på laksefiske, tanta mi så ikke mye til han i sesongen.Selv om jeg er rene ungsauen her, med mine 48, så har jeg en kiropraktor som er nesten like gal laksefisker som meg. Så mellom skjellet-herpingen snakkes det laksefiske.Jeg har fast behandling hos naboen som er manuellterapaut en gang i måneden for at gikta ikke skal bli for plagsom, han er også HIFI man med Jef Rowland og greier, blir mye musikk og hifi prat også på behandlings rommet.^"Man husker fortsatt hvordan en snur seg....." Men gikta vil pokker ikke!
Samme her. Det begynner å krible i mars. I April ordner jeg utstyret. I mai starter sjøørret-fisket, og jeg drar laks i søvne om nettene. Fra 1.juni til 31.august er jeg fullt fokusert på jobben som må gjøres i elevene.Jeg hadde en onkel som var hekta på laksefiske, tanta mi så ikke mye til han i sesongen.Selv om jeg er rene ungsauen her, med mine 48, så har jeg en kiropraktor som er nesten like gal laksefisker som meg. Så mellom skjellet-herpingen snakkes det laksefiske.Jeg har fast behandling hos naboen som er manuellterapaut en gang i måneden for at gikta ikke skal bli for plagsom, han er også HIFI man med Jef Rowland og greier, blir mye musikk og hifi prat også på behandlings rommet.^"Man husker fortsatt hvordan en snur seg....." Men gikta vil pokker ikke!