Ove-EvoHan står som venn hos meg og det gjør ikke Surabus, da kan det ikke være Surabus. Pussig egentlig da japsebiletusiaster gjerne har evo som en klar favoritt (Surabus baklengs er SubaruS), mens Ove er BMW entusiast (tror jeg)Tipper Ove har byttet nickHvem er denne Evo 2 som har stukket innom her? Noen som har skiftet nick?
Det kan stemme, ja
Det kan man bare gi f.. i. Hører Mikael Wiehe.Skrekkelig! Dentalist og møkkaspreder!Æ stemt på senterpartti sist:
mvh
Det er godt du minner meg på hvilke aktiviteter jentene mine skal holde seg langt borte fra.Helg? I kveld er det drillpikene fra 1730-2230. I morgen fra 1600-2200. Etter konserten forventer de å underholdes av meg. Et djevelsk kjør; de er så kravstore!
Vis vedlegget 243271
Janiva Magness - The Devil Is An Angel Too.
Ikke har de orden på dusken heller!
Ha ha, det var ikke verre nei. Av og til ser man ikke skauen for bare trær... Nice one!Ove-EvoHan står som venn hos meg og det gjør ikke Surabus, da kan det ikke være Surabus. Pussig egentlig da japsebiletusiaster gjerne har evo som en klar favoritt (Surabus baklengs er SubaruS), mens Ove er BMW entusiast (tror jeg)Det kan stemme, ja
O
Nei klem denna sol`ungen der oppe, dette er noe for en rektig Solung detta skjønner du
gærbra gett!Nei klem denna sol`ungen der oppe, dette er noe for en rektig Solung detta skjønner du
gismo
Kjempealbum, oct!Vis vedlegget 243405 vinyl & til solsønnens pris!
mvh
Hold deg langt unna, nesten like farlig som AIDS.^Beklager min dysleksi, men; hva er FGTH? En skrekkelig farlig sykdom?
Kan ikke unngå å like denDepeche Mode - Music for the Masses
Depeche Mode - Never let me down again - One night in Paris - Audio HQ - YouTube
Noen virkelige pærler på denne oct