lars_erik
Rubinmedlem
Får prøve frøkenen med bootsene en gang til.
Vedlegg
-
55.5 KB Visninger: 258
Jada. Her ligger det vel rundt 30.
Kan ikke sjå ho Kari Her??????Er det ho som går ti høyre for Jakson der med pose i hånna?Kari Bræmnæsssss.
Vis vedlegget 245640
Kari Bræmnæssss - Under en stol. 1768.
En av mine 50 skiver av denne fabelaktige dama.
Fy fan; det er mange idioter på pidestaller her inne!
Lurte også litt på dette,men er glad til da jeg ikke klarer frøken NordlandKan ikke sjå ho Kari Her??????Er det ho som går ti høyre for Jakson der med pose i hånna?Kari Bræmnæsssss.
Vis vedlegget 245640
Da er vi iallefall toLurte også litt på dette,men er glad til da jeg ikke klarer frøken NordlandKan ikke sjå ho Kari Her??????Er det ho som går ti høyre for Jakson der med pose i hånna?Kari Bræmnæsssss.
Vis vedlegget 245640
mvh
Liker nå skjørtet bedre en bootsene.Musikken er grei denFår prøve frøkenen med bootsene en gang til.
Du må ha fulgt denne tråden i et års tid for å skjønne dette. Det holder å si at det ikke har vært bare vennskapelige forhold mellom stamgjestene i "den andre tråden" og stamgjestene i denne tråden.Da er vi iallefall toLurte også litt på dette,men er glad til da jeg ikke klarer frøken NordlandKan ikke sjå ho Kari Her??????Er det ho som går ti høyre for Jakson der med pose i hånna?Kari Bræmnæsssss.
Vis vedlegget 245640
mvh
Og nu 3!Da er vi iallefall toLurte også litt på dette,men er glad til da jeg ikke klarer frøken NordlandKan ikke sjå ho Kari Her??????Er det ho som går ti høyre for Jakson der med pose i hånna?Kari Bræmnæsssss.
Vis vedlegget 245640
mvh
Takk for informasjonen.Det har ikke jeg fått med meg,jeg er heller alldrig inne på den andre tråden.Du må ha fulgt denne tråden i et års tid for å skjønne dette. Det holder å si at det ikke har vært bare vennskapelige forhold mellom stamgjestene i "den andre tråden" og stamgjestene i denne tråden.Da er vi iallefall toLurte også litt på dette,men er glad til da jeg ikke klarer frøken Nordland
mvh
Min vinylplate # 32:
Vis vedlegget 245647
Det siste skjedde for noen dager siden. En stamgjest i "den andre tråden" skrev i et innlegg at det bare ble spilt "de samme 50 platene på repeat" i denne tråden.
mvh
Liker godt dette albumet.Selv er jeg en ivrig togreisende spesielt med damplok i front.Hopper over til denne.
Vis vedlegget 245669
Tony Joe White - The Train I`m On. 1972.
En herlig plate dette.
Kommer faktisk ikkje på mer enn en.Kari Bræmnæsssss.
Vis vedlegget 245640
Hopper over til denne.
Vis vedlegget 245669
Tony Joe White - The Train I`m On. 1972.
En herlig plate dette.
Liker godt dette albumet.Selv er jeg en ivrig togreisende spesielt med damplok i front.
Denne kom remastret i fjor. Mulig også i ny pressing.
Hyggelig at du stikker innom, Townes!Kommer faktisk ikkje på mer enn en.Kari Bræmnæsssss.
Vis vedlegget 245640