Curtis Mayfield - Roots, flac
Vedlegg
-
99.7 KB Visninger: 271
|
Mer snasne saker fra samme mann.
Dette var snasne saker, Johnny. På lista!![]()
![]()
Noe for oss gutta?
Lars-Erik kan sikkert finne et passende bilde for oss
Amanda Shaw is now ready to take the national stage with her fourth album, Good Southern Girl, and re-introduce herself to the industry as an adult. The album is the first to capture her effervescent spirit of a live performance, and showcase her ability to expand her musical repertoire.
Du vil ikke vise oss snurrebassen da?
Jo da.Du vil ikke vise oss snurrebassen da?
Takker. Satt den sammen i dag. Blir vel litt mørkere farge på den etterhvert....@TT
Den var FIIIN!
Et sånt adaptershell har jeg aldri sett, men mener jeg hadde en sånn pick-up i en SL10 for mange år sida.Takker. Satt den sammen i dag. Blir vel litt mørkere farge på den etterhvert....@TT
Den var FIIIN!
Armen er en Audio Technica AT-12 og foreløpig står det en Technics P24 T4P i adaptershell. Blir nok en Grado etterhvert
Adapteret heter Technics SH-90 og er etter det jeg vet sjeldent. Jeg ga ca 1200,- for det i høst fra ebay og det er helt korrekt at de (T4P) er brukt på slike spillere som SL-10.Et sånt adaptershell har jeg aldri sett, men mener jeg hadde en sånn pick-up i en SL10 for mange år sida.Takker. Satt den sammen i dag. Blir vel litt mørkere farge på den etterhvert....@TT
Den var FIIIN!
Armen er en Audio Technica AT-12 og foreløpig står det en Technics P24 T4P i adaptershell. Blir nok en Grado etterhvert
Håper du blir fornøyd.