|
Dette er et kjempeflott album, som jeg ikke har spilt på lenge. Ei heller gruppa som sådan. Takk for påminnelsenSpiller denne nå, fra harddisk.
Ser at jeg har en del å gå på med mine ca 16 000 sanger.
![]()
Taxi til butikken i morgen?sitat oct;Før noen øl på byen musikk:
Lykke tilMens vi forsøker å høre forskjell på 24/96 og 24/44.1 digitalisering av vinyl:
Vis vedlegget 249126
mvh
Mener å høre forskjell, men stor er den ikke.....Lykke tilMens vi forsøker å høre forskjell på 24/96 og 24/44.1 digitalisering av vinyl:
Vis vedlegget 249126
mvh
Vi forventer en lengre avhandling om de enorme forskjellene.
Dette holder ikke, vet duMener å høre forskjell, men stor er den ikke.....Lykke tilMens vi forsøker å høre forskjell på 24/96 og 24/44.1 digitalisering av vinyl:
Vis vedlegget 249126
mvh
mvh
Gammel turner. Var det blueser´n. mon tro?Her er et bilde, tatt av blusern i dag. Etter innkjøp av rødsaft til kveldens og nattens "lytting" sammen med gismo, Sundkoien og stakkars RBN.
![]()
Som man kan se, kler "han" godt rødt. Dog er jeg mer tvilende til matchen med gul veske....
Skoene er selvsagt skandaløse. Som forventet.
Måtte ABXe litt før jeg svarte....Nei, bare kødder!Dette holder ikke, vet duMener å høre forskjell, men stor er den ikke.....Lykke tilMens vi forsøker å høre forskjell på 24/96 og 24/44.1 digitalisering av vinyl:
Vis vedlegget 249126
mvh
mvh
Hva lyder best?
Godt valg av testobjekt. Kanonplate det der.Måtte ABXe litt før jeg svarte....Nei, bare kødder!Dette holder ikke, vet duMener å høre forskjell, men stor er den ikke.....
mvh
Hva lyder best?
Vis vedlegget 249143
Synes 24/44.1 høres litt mer "flisete" på kraftige transienter og når det blir veldig mye som skjer samtidig. Kanskje en ørliten større betoning på øvre mellomtone/diskant.
Foretrekker 24/96.
mvh
Knall album!Rod Stewart - Atlantic Crossing
Den slags er det selvsagt interesse forOver til ett hyggeligere format. Styx - Paradise Theatre
PS. Denne kommer snart ut på Audio Fidelity SACD, om det skulle finnes noen som er interessert i denslags...
Sikkert en fin plate men det orginale materialet er vistnok remastret og sminket på i det vide og breie så det knapt nok kan kalles et liveopptak.Dette ifølge folk i bransjen.Over til en fantastisk live perfomance.
Vis vedlegget 249159
Led Zeppelin - Celebration Day. Skive 2.
Tom for biff, så går rett over på blow joben.
Drikker rødvin.
Nå får du slutte med denne karamellsausen! Slå den ut i vasken, for katta med den, vann potteplantene med den![]()
Gledelig å se at det er flere som spiller Betty Davis.Mere damemusikk etter Daisy Mortey/Morcheeba:
![]()
Hmmm.Blir bassen for pågående å ikke vil gi seg får du manne deg opp å slå tilbakeSvært god live feeling her hos meg hvertfall. Og lyden er knall, uten dynamisk komprimering. Jeg spiller så høyt at bassen slår i brystet
Dette er faktisk en av de skivene jeg kan spille høyest, uten å bli lyttetrett. Det pleier å være et godt tegn.
Det er mulig det du har hørt, gjelder DVD-en?
På live opptak skal bassen slåHmmm.Blir bassen for pågående å ikke vil gi seg får du manne deg opp å slå tilbakeSvært god live feeling her hos meg hvertfall. Og lyden er knall, uten dynamisk komprimering. Jeg spiller så høyt at bassen slår i brystet
Dette er faktisk en av de skivene jeg kan spille høyest, uten å bli lyttetrett. Det pleier å være et godt tegn.
Det er mulig det du har hørt, gjelder DVD-en?![]()
Gjett èn gang på hvilken restaurant på Steinkjer jeg var på i dag.....