howard_nor
Hi-Fi freak
David Bowie - Diamond dogs
god gammel årgang
god gammel årgang
Vedlegg
-
82.1 KB Visninger: 195
Anbefaler alle som ikke liker køntri å lytte gjennom denne. Catchy melodier, ironi og beksvart humor i like doser.Writing for Allmusic, critic William Ruhlman wrote of the album "A revelation upon its release, this album is now a collection of standards... Prine's music, a mixture of folk, rock, and country, is deceptively simple, like his pointed lyrics, and his easy vocal style adds a humorous edge that makes otherwise funny jokes downright hilarious."[1] Music critic Robert Christgau wrote "You suspect at first that these standard riffs and reliable rhythms are designed to support the lyrics rather than accompany them. But the homespun sarcasm of singing that comes on as tuneless as the tunes themselves soon reveals itself as an authentic, rather catchy extension of Nashville and Appalachia.....
Og oct, som plages med IE. Men da er det jo bare å bruke RevenMens man lurer på om S-Mannen har spilt på seg brokk med de nye høyttalerene
Mott the Hoople -All the Young Dudes
Virus? Eller ekle, resistente bakterier?Er på Firefox. Men detter stadig ut. Må vel ha ny p.c. (fø fxxx).
mvh
tkr er som vanlig for glad i musikk til å ta seg tid til å sove
Jeg byttet ut laptopen min med en Ipad for 3 år siden. Har ikke angret...Er på Firefox. Men detter stadig ut. Må vel ha ny p.c. (fø fxxx).
mvh
Tkr var ikke helt ferdig med rødvinen heller.....tkr er som vanlig for glad i musikk til å ta seg tid til å sove
Du hadde flere uåpnete flasker?Tkr var ikke helt ferdig med rødvinen heller.....
mvh
Jada!Du hadde flere uåpnete flasker?Tkr var ikke helt ferdig med rødvinen heller.....
mvh
Gudene vet, men jeg er ingen dataekspert. Spiller denne, mens jeg stadig er inne:Virus? Eller ekle, resistente bakterier?Er på Firefox. Men detter stadig ut. Må vel ha ny p.c. (fø fxxx).
mvh
Denne MÅ du ha. Ingen vei utenom. Låter fantastisk, selv på CD^Den har jeg ikke, men er meget mulig
Denne MÅ du ha. Ingen vei utenom. Låter fantastisk, selv på CD^Den har jeg ikke, men er meget mulig
Dire Straits | Brothers in Arms i | 1985 | 16 | 13 | 20 |