Skjerp deg octVis vedlegget 273056 Burzum. "Aske". Foreløpig bare på rippet cd. Men det er et dobbeltalbum på vinyl (muligens feil tråd).
mvh
Hun har gitt ut ett par plater til. Her er en oversikt.vinyl & muligens hennes siste. Tror hun har gitt ut et album siden, men er ikke sikker.
mvh
Du er en fornuftig mann som ikke kvittet deg med samlinga. Mange som tabbet der.I tillegg til å lete etter ur-cd'er har jeg gravet fram min gamle, vellagrete (20+ år!) vinylsamling, og kjøpt meg platespiller. Og da er det vel naturlig å spille denne:
Procol Harum - A Salty Dog (1969)
Og så fikk vi en avklaring på både nikket og avataren dinI tillegg til å lete etter ur-cd'er har jeg gravet fram min gamle, vellagrete (20+ år!) vinylsamling, og kjøpt meg platespiller. Og da er det vel naturlig å spille denne:
Vis vedlegget 273191
Fornuftig - og litt heldig. Pappeskene med vinyl fulgte meg gjennom diverse flyttinger i over 20 år.Du er en fornuftig mann som ikke kvittet deg med samlinga. Mange som tabbet der.I tillegg til å lete etter ur-cd'er har jeg gravet fram min gamle, vellagrete (20+ år!) vinylsamling, og kjøpt meg platespiller. Og da er det vel naturlig å spille denne: