decibelius
Hi-Fi freak
OK, nok en dag i det materialistiske molbohelvete. Man får røyke seg hinsides alle solemerker, og la verden være verden.
Sjekk denne versjonen også lars_erik, en 2005 akustisk utgave av samme album/låter.Vis vedlegget 302151
Alanis Morissette - Jagged Little Pill. Maverick Reprise 45901-2. 1995.
En av 90-tallets beste skiver.
Setter den på lista.Sjekk denne versjonen også lars_erik, en 2005 akustisk utgave av samme album/låter.Vis vedlegget 302151
Alanis Morissette - Jagged Little Pill. Maverick Reprise 45901-2. 1995.
En av 90-tallets beste skiver.
God lyd også
Vis vedlegget 302399
gismo
Likte du den?
Jada! Er dette det beste albumet? Ser de har en ganske lang liste med utgivelser.Likte du den?
Jeg syns det. Men dette er også veldig bra;Jada! Er dette det beste albumet? Ser de har en ganske lang liste med utgivelser.Likte du den?
Må sjekke ut dette ogsåSen 60-tall og tidlig 70-tall var gull-æraen inne rocken. Denne hører absolutt med der.
Vis vedlegget 302423
Fuzzy Duck - Fuzzy Duck. Reportoire Records 4352 WP. 1971(93)
Må sjekke ut dette ogsåSen 60-tall og tidlig 70-tall var gull-æraen inne rocken. Denne hører absolutt med der.
Vis vedlegget 302423
Fuzzy Duck - Fuzzy Duck. Reportoire Records 4352 WP. 1971(93)
Du som er så opptatt av miljøet burde jo holde deg til Spotify/Wimp^Veldig bra lyd på den CD-utgaven jeg har
Og den er miljøvennlig
Dieselbiler og vinyl blir nå forbudt i de store byene.Du som er så opptatt av miljøet burde jo holde deg til Spotify/Wimp^Veldig bra lyd på den CD-utgaven jeg har
Og den er miljøvennlig