E. Largo
Hi-Fi freak
John Lennon - Walls and Bridges
Jeg bøyer meg ydmykt i støvetLassemann da, jeg har jo lagt ut de to siste tidligere. Men på ett format du ikke bryr deg om
The Kinks - Muswell Hillbillies
Snart helg, så jeg har åpnet en flaske rødvin. Den må jo få luftet seg
I tkr Towers flyter det 2 laptoper, 2 nettbrett og 2 stasjonære anlegg omkring. En festlig miks av Mac og PC. Blir liksom så sutalaust og enkelt da.Skriveren plugger man i laptopen, ferdig med det-musikk
Likevel skal det da ikke være verre enn å bare plugge brenneren i maskinen, så er alt greit? Anbefaler forresten Roxio Creator Pro som brenneprogram.I tkr Towers flyter det 2 laptoper, 2 nettbrett og 2 stasjonære anlegg omkring. En festlig miks av Mac og PC. Blir liksom så sutalaust og enkelt da.Skriveren plugger man i laptopen, ferdig med det-musikk
mvh
Du er nok en analog mann, tkrEtter en lang uke som ble avsluttet med installering av en cd/dvd leser/skriver til Macen.
Ble så rasende og frustrert at katta tok repern og forsvant ut. Mantraen jeg brølte var: "DET FINNES FAEN IKKE NOEN LINK Å TRYKKE PÅ FOR Å BEREFTE DETTE HER!!! FAENFAENFAEN!!!
Et medisinsk mirakel at jeg ikke poppet en blodåre i hjernen og kreperte av hjerneblødning.
Satans data.
mvh
Edit: Skriveren virker nå.....
Noe med drivere.....Fikset det til slutt. På Mac ligger det et helt greit brenneprogram på iTunes.Likevel skal det da ikke være verre enn å bare plugge brenneren i maskinen, så er alt greit? Anbefaler forresten Roxio Creator Pro som brenneprogram.I tkr Towers flyter det 2 laptoper, 2 nettbrett og 2 stasjonære anlegg omkring. En festlig miks av Mac og PC. Blir liksom så sutalaust og enkelt da.Skriveren plugger man i laptopen, ferdig med det-musikk
mvh
Å??Du er nok en analog mann, tkrEtter en lang uke som ble avsluttet med installering av en cd/dvd leser/skriver til Macen.
Ble så rasende og frustrert at katta tok repern og forsvant ut. Mantraen jeg brølte var: "DET FINNES FAEN IKKE NOEN LINK Å TRYKKE PÅ FOR Å BEREFTE DETTE HER!!! FAENFAENFAEN!!!
Et medisinsk mirakel at jeg ikke poppet en blodåre i hjernen og kreperte av hjerneblødning.
Satans data.
mvh
Edit: Skriveren virker nå.....