howard_nor
Hi-Fi freak
Kanskje heller prøve hurtigoppvarming?Må da gå an å holde disse røra varme?Røroppvarming i kveld blir The Jayhawks
Kanskje heller prøve hurtigoppvarming?Må da gå an å holde disse røra varme?Røroppvarming i kveld blir The Jayhawks
Vet ikke om tråden holder så lenge.........@ tkr. Vent til etter kl. 11 med å nevne ham
Kom igjen nå. Det er fredag, og Eddie er på plass. Intet å vente påVet ikke om tråden holder så lenge.........@ tkr. Vent til etter kl. 11 med å nevne ham
mvh
LOL!!!Kom igjen nå. Det er fredag, og Eddie er på plass. Intet å vente påVet ikke om tråden holder så lenge.........@ tkr. Vent til etter kl. 11 med å nevne ham
mvh
Ikke at jeg ser relevansen, men det kan jo uansett fucke opp stemningen
Puslete forsøk Får håpe noen googler, og tar opp hansken
Det er fremdeles tidlig på kvelden. Har ikke gitt opp helt.Puslete forsøk Får håpe noen googler, og tar opp hansken
Gjør så godt jeg kan!@ tkr: onde mannen.
Slett ikke ille dette. Må sjekke ut disse.Sniff'n the Tears - Fickle Heart
@ tkr: onde mannen.
Hele jæskla Asylet går lukt til Hades! Vinylsvikere, vantro hunder, statsansatte, bergensere!!!!, folk med inngrodde tånegler...Mens man lurer på hvorfor en "Bricasti-Dac" gjør enkelte til vinylsvikere
Bricasti er highend proffutstyr, og sikkert knallgod.[h=2]Mens man lurer på hvorfor en "Bricasti-Dac" gjør enkelte til vinylsvikere/musikk:[/h]
Jo mere vi er sammen.....Se og lær, tkr .
På tide å få opp stemningen en døll fredagskveld
Mulig vi er for sent ute; gutta med målebånd har tatt over og resten hører musikk.Jo mere vi er sammen.....Se og lær, tkr .
På tide å få opp stemningen en døll fredagskveld
Hvis ikke det hjelper, kan jeg jo kjøre "kleshenger-testen". Vi får gi tråden et par innlegg til først.
mvh
I rett versjon?Blues etter min smak
Vis vedlegget 305176
Har den bare på flac, litt usikker på versjonen. Må nok skaffe meg denne på lp eller cd.I rett versjon?Blues etter min smak
Vis vedlegget 305176
US og Canada versjonen er vel sikkert lik eller?I rett versjon?Blues etter min smak
Vis vedlegget 305176
Silvertone 1462-2-J. 1991. Enormt mye bedre enn senere remastere.
Da er Us versjon bestilt fra Discogs. Er da tross alt en handlingens mann^Ja, er nesten sikker på det. Før hadde jeg en remastring av denne. Grusomt! Loudness som FY! Og jeg lytter aldri på FY!
På Vinyl?Har denne på ZD74979 fra Silvertone på 1991 press fra Tyskland. DVS førstepress