Vinyl
IHA
IHA
Kultursnobben tkrMens tkr prøver å banke inn litt kultur i oss tullingene![]()
Jeg er en fredelig mann, jeg!
Å banke kultur inn i de kollektive skallene i denne tråden er et fullstendig dødfødt prosjekt.
Men jeg forbeholder meg retten til å legge ut noe annet enn bare rock, pop og americana her.
mvh
Tidvis noe travelt for tiden.^Bra du stikker innom, slik at man kan få svidd av noen surt opptjente grunker
![]()
Forbudet mot å eie flere enn 1 stk. PC i hver husstand blir opphevet 33 februar dette årTidvis noe travelt for tiden.^Bra du stikker innom, slik at man kan få svidd av noen surt opptjente grunker
![]()
Itillegg har fruen gjenopptatt slektsforskning, og da må hun bruke The Big Black Box aka min PC.
For førstegang på flere år legger jeg meg først.![]()
33 februar er da bare noen dager til.Forbudet mot å eie flere enn 1 stk. PC i hver husstand blir opphevet 33 februar dette årTidvis noe travelt for tiden.^Bra du stikker innom, slik at man kan få svidd av noen surt opptjente grunker
![]()
Itillegg har fruen gjenopptatt slektsforskning, og da må hun bruke The Big Black Box aka min PC.
![]()
Skal testes Lars Erik.@Johnny; du burde gi en lytt til Toe Fat, som jeg la ut litt tidligere. Veldig bra imo
Glemte nesten stjerna;
![]()
"Blåfilm" er kjempegreier; da slipper man disse flaue og pinlige samtalene om bia og blomstene33 februar er da bare noen dager til.Forbudet mot å eie flere enn 1 stk. PC i hver husstand blir opphevet 33 februar dette årTidvis noe travelt for tiden.^Bra du stikker innom, slik at man kan få svidd av noen surt opptjente grunker
![]()
![]()
Fruen har en bærbar sak som er kjempe treig, blir trøsteløst sammenliknet med Big Black Box, egen bygd sak som funker veldig bra.
Snopte deler fra hyllene høyt oppe når jeg handla til den, gjennomført merkevare og kompatible deler fra a til å.
Gutta har jo også sine men de er vell i bruk til "blåfilm" og nettflix tipper jeg.![]()
Forman i Bluesklubben er kjempe gira på disse så jeg er meget spent, tror jeg var en av de første som sikra meg billett.^Aldri hørt om disse, Johnny. Dette var enormt bra. Det finnes album av disse? I så fall skal de på lista prompte!
De har i alle fall to album;Forman i Bluesklubben er kjempe gira på disse så jeg er meget spent, tror jeg var en av de første som sikra meg billett.^Aldri hørt om disse, Johnny. Dette var enormt bra. Det finnes album av disse? I så fall skal de på lista prompte!
Håper de har med noen album hvis de har gitt ut noe.
De skal være helt rå live.
Må kanskje ta med speilrefleks kamra den kvelden.
Ja jeg så det også, youtube nevnte noe om en DVD.De har i alle fall to album;Forman i Bluesklubben er kjempe gira på disse så jeg er meget spent, tror jeg var en av de første som sikra meg billett.^Aldri hørt om disse, Johnny. Dette var enormt bra. Det finnes album av disse? I så fall skal de på lista prompte!
Håper de har med noen album hvis de har gitt ut noe.
De skal være helt rå live.
Må kanskje ta med speilrefleks kamra den kvelden.
http://www.discogs.com/artist/305589-Never-The-Bride
Mulig de har flere også, da discogs bare lister de som er til salgs der.
Er ikke flink med bilder men skall prøve å finslipe teknikken.^Denne konserten forventes det full rapport fra. Med bilder.
djeeezzzes dette kan bli dyrt.
Bimmeren? Noe griseri sikkertdjeeezzzes dette kan bli dyrt.
Har fiksa Bimmeren for 8-9000 denne måneden.
Bimmer=BMW for oss som er litt nerdete.Bimmeren? Noe griseri sikkertdjeeezzzes dette kan bli dyrt.
Har fiksa Bimmeren for 8-9000 denne måneden.![]()
Jepp mangla blinklys og litt småting.^Ah; du har ettermontert blinklys? Det er jo svært dyrt ekstrautstyr på både BMW og Audi.....![]()