Fruen var borte?Jag kan lugna er med att besöket var av den lugnare sorten....dessutom är jag alltid beredd
Vis vedlegget 316307 Vis vedlegget 316308
Nä, hon var också medFruen var borte?Jag kan lugna er med att besöket var av den lugnare sorten....dessutom är jag alltid beredd
Vis vedlegget 316307 Vis vedlegget 316308
Yes, sov inte för tungt bara. Tänkte starta morgonen med lite tysk 'oompa', fet bacon och 'inlagda/pickled' ägg^Den der sovner man nok godt til
'Ein kleines nachtmusik' minsann...bra avslutning på dagen lars_erik!Dette blir dagens svanesang;
Vis vedlegget 316310
ENCOMIUM - A Tribute to Led Zeppelin. Atlantic 82731-2. 1995
Four Non Blondes Og det rocker som fy!
Hva heter den utgivelsen?Hvis du ikke har allerede, så sjekk ut hennes siste utgivelse Lars Erik. Har LP`n, men har ikke hørt digital annet enn nedlastingen som følger med LP`n I 320Kbit MP3
Tøft, Falcon! Her våkner man fra sin sterkt terminale tilstand til sure ompa-toner. Livet kunne ikke vært bedreVis vedlegget 316330
Lovade lars_erik lite tysk 'oompa' och självklart så håller jag mina ord Kanske inte så mycket traditionell 'ompa',
det är mer 'horny' horns.
Jag har en hel drös av liknande album och räknar jag in dem alla passerar jag gränsen med 50 album...sorry...Är det tio dagar på kåken?
Alla dessa är ett arv efter min pappa, han älskade denna typ av musik. Han var musiker och äpplet faller inte långt i från päronträdet,
mitt genuina musikintresse är hans förtjänst. Mitt intresse för 'mörk' metall var han dock helt oförstående till, han menade att det saknades
en skruv...antagligen samma skruv som jag saknar till fjärrkontrollen just nu
Takk Skal sjekkes.Denne Lars Erik : Tales From The Realm Of The Queen Of Pen - Suzanne Vega (2014, CD New) | eBay
Hva heter den utgivelsen?Hvis du ikke har allerede, så sjekk ut hennes siste utgivelse Lars Erik. Har LP`n, men har ikke hørt digital annet enn nedlastingen som følger med LP`n I 320Kbit MP3
Inte för vår skull lars_erik Tror det är enighet i tråden om dettaTruseskift på lørdager.
Jeg bør nok trimme bikinikanten til badesesongen
Kris Kristofferson är en smula undervärderad...synes jag. Härlig känsla och röst
25:e november 1983, Scandinavium Göteborg. En musikalisk höjdpunktDet som er greit med influensa- så lenge øra ikke smeller igjen, er at det blir god tid til å lytte til musikk. Setter på en fabelaktig skive av Elvis.
Vis vedlegget 316349
Elvis Costello - King of America. Demon Records IMPFIEND CD 78. 1986
Ble litt for bråkete. Finner noe annet efter et indisk måltid.^Veldig bra, oct.
Trodde ikke du spilte slik "stort hår-musikk"