Uforlignelig.^Beethovens 9. symfoni er et svært vakkert verk, tkr. Og med den dirigenten, regner jeg med at det måtte være e stor opplevelse
Dette var med Harmonien, regner jeg med?Uforlignelig.^Beethovens 9. symfoni er et svært vakkert verk, tkr. Og med den dirigenten, regner jeg med at det måtte være e stor opplevelse
Tror vi betalte kr. 350.-pr. billett. Nesten gratis i forhold til det man får igjen.
mvh
Ja, men nå heter de Bergen Filharmoniske Orkester.Dette var med Harmonien, regner jeg med?Uforlignelig.^Beethovens 9. symfoni er et svært vakkert verk, tkr. Og med den dirigenten, regner jeg med at det måtte være e stor opplevelse
Tror vi betalte kr. 350.-pr. billett. Nesten gratis i forhold til det man får igjen.
mvh
Gammel dame er vond å vende . For meg vil de alltid være Harmonien, akkurat som KORK selvsagt heter Krinken.Ja, men nå heter de Bergen Filharmoniske Orkester.Dette var med Harmonien, regner jeg med?Uforlignelig.^Beethovens 9. symfoni er et svært vakkert verk, tkr. Og med den dirigenten, regner jeg med at det måtte være e stor opplevelse
mvh
mvh
^ Mye renere lyd, ikke sant
Har du fått noen ny snurre, oct?
NIX. Maser på OHC. Danske produsenter er trege. Danske skribenter her inne, likeså.Har du fått noen ny snurre, oct?
mvh
Det var da for jævlig!NIX. Maser på OHC. Danske produsenter er trege. Danske skribenter her inne, likeså.Har du fått noen ny snurre, oct?
mvh
mvh
Selv synes jeg det er veldig bra. Beth Hart synger energisk og flott. Gode låter. AnbefalesHvordan er det albumet?
Skal sjekke ut det. Takk for tipsTror jeg plukker opp en der neste gang jeg er innom platesjappa. Ellers anbefaler jeg Beth Hart, Better Than Home. Kanskje litt forutsigbar, men likevel en fornøyelig plate.