Lykke til med årets laksefiske. Skitt fiske5 timer og 15 minutter igjen-musikk.
Det er jeg helt enig med deg i, knallplate det der. Men er ikke du ute og fisker da?Det spilles alt for lite AC/DC her.
AC/DC - Back In Black. Alberta 465254-2. 1980(89)
Drillpikene og været tok styringen i dag. Men i morgen er det fult kjør igjen. Ble en 4-kilos i nattDet er jeg helt enig med deg i, knallplate det der. Men er ikke du ute og fisker da?Det spilles alt for lite AC/DC her.
God start daDrillpikene og været tok styringen i dag. Men i morgen er det fult kjør igjen. Ble en 4-kilos i nattDet er jeg helt enig med deg i, knallplate det der. Men er ikke du ute og fisker da?Det spilles alt for lite AC/DC her.
Det er satt sammen i butikken, samt at kunder har denne kombinasjonen med vellyd!Steike.@ tkr: Nei. Ikke lei av Lyra. Skalaen på bergmann lyder bedre enn Grado på Avid. Dette er naturstridig & hørbart. Går for Lyra Etna på Aviden. Kjipt å bruke så mye gryn på en slik liten komponent, men er uhyre viktig i vinylavspillingen.
mvh
Du begynner å gå meg en høy gang på PU-siden. Kanskje et uforskammet spm, men er du sikker på Etna/SME 309- matchen?
mvh
-Hva har du funnet på nå, oct?
Hehe....D.B/ M.J Da lærte jeg noe idag også.