Kremplate, det der!Joni Mitchell - For the Roses
Har ikke hørt denne før. Men det er jo Joni, så den er sikkert bra.
Vis vedlegget 326648
Litt juling bør den tåle, men ja, skal være svært forsiktig. F.ø. j.... lang innspillingstid. 4 t. av 120 unnagjort.Grattis med ny superpickup oct!
Forsiktig med nålefanen!
Tåler knapt 0,2 i promille denne vel!
Tror mange her kan like denne.
Steven Wilson, HAND.CANNOT.ERASE.
2xLP, 2015
Enda en gratulasjon må utbringes. Hjertelig gratulerer med flunkende ny PU, oct! Måtte den holde lenge og spille himmelsk.
Hører du noe "slektskap", de er jo laget av samme firma? Er nysgjerrig.@ tkr: Takker & bukker. Har nu to stk. Lyra. Ingen av dem er vel innspilt ennu. men duverden for en lyd de avgir.
mvh
Begge har vel en "house-sound" som er ganske lik. Men tør ikke uttale meg på nuværende tidspunkt. Synd at det er "slitedeler".Hører du noe "slektskap", de er jo laget av samme firma? Er nysgjerrig.@ tkr: Takker & bukker. Har nu to stk. Lyra. Ingen av dem er vel innspilt ennu. men duverden for en lyd de avgir.
mvh
mvh
Tja, vi Lyra- og Koetsu- eiere vet litt om livets forgjengelighet......Eller sagt på en annen måte: Evig eies kun det tapte.Begge har vel en "house-sound" som er ganske lik. Men tør ikke uttale meg på nuværende tidspunkt. Synd at det er "slitedeler".Hører du noe "slektskap", de er jo laget av samme firma? Er nysgjerrig.@ tkr: Takker & bukker. Har nu to stk. Lyra. Ingen av dem er vel innspilt ennu. men duverden for en lyd de avgir.
mvh
mvh
mvh
Vakkert, stemmen minner litt om Piaf.....Ellers må jeg bare få anbefale denne:
Vis vedlegget 326843
En av Italias flotteste stemmer tolker en av Hellas`fineste komponister.
mvh
Ja, måten å synge på iallfall. Men Milva er en bedre sanger og har en helt annen stemmebeherskelse, IMO. Vakkert er det uansett.Vakkert, stemmen minner litt om Piaf.....Ellers må jeg bare få anbefale denne:
Vis vedlegget 326843
En av Italias flotteste stemmer tolker en av Hellas`fineste komponister.
mvh
Respekt altså, den ene pu din er mer verd enn hele pop hifi min. Da er man glad i musikk da -)
Vi er uansett stolte av pu vi besitter.
Klart det. Morro med folk som virkelig satser på vinyl-riggen sin. All respekt til Oct for detVi er uansett stolte av pu vi besitter.
Men igjen....respekt altså.