Lenge siden det har regnet nå. Kanskje disse karene kan gjøre noe med det.
The Rainmakers - S/T
The Rainmakers - S/T
|
Aner jeg noen formative år i BundesrepublikkenFortsetter iallfall med tysk mellomkrigsmusikk:
Jeg liker Marlene Dietrich! Gidder ikke å unnskylde meg en gang...
mvh
Du er inne på noe der.....Aner jeg noen formative år i BundesrepublikkenFortsetter iallfall med tysk mellomkrigsmusikk:
Jeg liker Marlene Dietrich! Gidder ikke å unnskylde meg en gang...
mvh![]()
Knall bra lyd på denne G.Calbi mastring av RamonesJeg beveger meg ytterligere 10 år tilbake i tid, men holder meg på bokstaven R.
14 låter unnagjort på ca. halvtimen, dette må vel være en progrockers værste mareritt
Ramones - Rocket to Russia
Vis vedlegget 336983
Det har du helt rett i. Skikkelig fet lyd.Knall bra lyd på denne G.Calbi mastring av RamonesJeg beveger meg ytterligere 10 år tilbake i tid, men holder meg på bokstaven R.
14 låter unnagjort på ca. halvtimen, dette må vel være en progrockers værste mareritt
Ramones - Rocket to Russia![]()
Har du fått vinylen ???
Nei, kjøpte CD'en i utvidet versjon (bonus cd i tillegg).Har du fått vinylen ???
Det er bare den gemene hop som ikke har forstått storheten i italiensk musikk tkr,Mulig at dette er kveldens nest siste:
Vis vedlegget 337165
Ser det, gutta,at italiensk rock/pop ikke fenger her, men gi det nå en sjans....Forbausende mye fin og melodiøs musikk å finne der nede....
mvh
Har noe på tungen....noe med "perler" og "svin".....Næh. Kommer ikke på det.........For mye Barolo.Det er bare den gemene hop som ikke har forstått storheten i italiensk musikk tkr,Mulig at dette er kveldens nest siste:
Vis vedlegget 337165
Ser det, gutta,at italiensk rock/pop ikke fenger her, men gi det nå en sjans....Forbausende mye fin og melodiøs musikk å finne der nede....
mvh
fortsett med innleggene![]()