|
Skeptisk, veldig skeptisk.Vel.... Karamellsaus var vel å ta litt hardt i, er da litt selektiv på cognacen.. Har nok alltid hatt mer sans for cognac enn whisky, men enig i at sjokoladen skal være mørk.Enda bra at det er noen som har peiling på drikke og at sjokolade skal være mørk. Karamellsausen Howard drikker er bare søtt kliss.
Man skal uansett ikke kimse av karamellsaus, servert på riktig måte kan det være svært fristende.Skeptisk, veldig skeptisk.Vel.... Karamellsaus var vel å ta litt hardt i, er da litt selektiv på cognacen.. Har nok alltid hatt mer sans for cognac enn whisky, men enig i at sjokoladen skal være mørk.Enda bra at det er noen som har peiling på drikke og at sjokolade skal være mørk. Karamellsausen Howard drikker er bare søtt kliss.
![]()
![]()
Ikke ille dette. Gammel skive? Hvor kommer de fra?Uncle Lucius-And You Are Me (cd)
Flott vokal
Mvh
Hei...Ikke ille dette. Gammel skive? Hvor kommer de fra?Uncle Lucius-And You Are Me (cd)
Flott vokal
Mvh
Heisann. Jeg fikk Tomorrow the Green Grass på vinyl i forrige uke. Og den er glimrende, en del mer pop enn Hollywood dog.@E.Largo, jeg ser du spiller en del Jayhawks for tiden. Selv har jeg kun Hollywood Town Hall. En veldig bra skive. Hvordan er de andre du har?
The Jayhawks er et veldig bra band. Hollywood er strålende. Jeg må se å skaffe meg de to du nevner herHeisann. Jeg fikk Tomorrow the Green Grass på vinyl i forrige uke. Og den er glimrende, en del mer pop enn Hollywood dog.@E.Largo, jeg ser du spiller en del Jayhawks for tiden. Selv har jeg kun Hollywood Town Hall. En veldig bra skive. Hvordan er de andre du har?
Sound of Lies er jeg bare halvveis i, det er mer rocka. Men jeg liker det jeg hører. Glimrende band dette som jeg totalt har misset tidligere.
Hollywood er på vei fra junaiten i ett passende format![]()
Et knallbra album ja! Tror vel strengt tatt det var du som tipset meg om det^Se der ja, Howard! Den beste til The Deep Dark Woods![]()