Bra musikk, må sjekkes ut. På lista
Da er den også på listaFortsetter med denne flotte skiva. Bør på lista, Howard.
Vis vedlegget 289200
Free - Heartbreaker. Island PHCR 18711. 1973.
Men pokker da mann!!!!
Låter bra imo, uten at jeg har sammenlignet med andre utgivelser.Men pokker da mann!!!!The Butterfiekd Blues Band - East-West, flac
Lyden på denne utgivelsen?
Uansett veldig bra musikkLåter bra imo, uten at jeg har sammenlignet med andre utgivelser.Men pokker da mann!!!!The Butterfiekd Blues Band - East-West, flac
Lyden på denne utgivelsen?
Vet da pokker, men anlegget er tydeligvis sengeliggende i dag!
Grønn tusj har jeg bare på noen av mine CD-er Jeg har en teori om alt for mange av naboene er hjemme og bruker hemningsløst med strøm. Forbanna egoister! Har de ikke hørt om telys og tv-frie kvelder?!Mens andre sliter med lyden koser Largo seg med OPPLEVELSEN av VINYL og ØL
(Har du sjekket at det grønne tusjlaget ikke er er slitt av cd'ene, Lasse)
Takker, E.Largo.Setter på denne plata med Herr Islam og ønsker tkr god bedring.
Du har nok vært for slapp med invortes desinfisering i det siste. Du får ta det igjen i kveldTakker, E.Largo.Setter på denne plata med Herr Islam og ønsker tkr god bedring.
Forkjølelsesvirus pleier å prelle av som vann på på gåsa på meg. Ikke denne gangen, nei!
Fy F***, har ikke vært så klein på mange år.
mvh
Du er inne på noe der. Frykter at resten av Calvadosen går i dragsuget. Har fremdeles masse varmt vann, sitronsaft og honning.Du har nok vært for slapp med invortes desinfisering i det siste. Du får ta det igjen i kveldTakker, E.Largo.Setter på denne plata med Herr Islam og ønsker tkr god bedring.
Forkjølelsesvirus pleier å prelle av som vann på på gåsa på meg. Ikke denne gangen, nei!
mvh
Kjærringa var vel borte noen dager, så vidt jeg minnes. Da gikk det vel i selvdød mat og mengder av dårlig rødsaft Ikke rart mannen ser mannen med ljåens skygge...Du har nok vært for slapp med invortes desinfisering i det siste. Du får ta det igjen i kveldTakker, E.Largo.Setter på denne plata med Herr Islam og ønsker tkr god bedring.
mvh
Neiheihei!Kjærringa var vel borte noen dager, så vidt jeg minnes. Da gikk det vel i selvdød mat og mengder av dårlig rødsaft Ikke rart mannen ser mannen med ljåens skygge...Du har nok vært for slapp med invortes desinfisering i det siste. Du får ta det igjen i kveldTakker, E.Largo.Setter på denne plata med Herr Islam og ønsker tkr god bedring.
mvh