Bartis har du BT Express Do it på Japan pr? Lugger nått så inn i hamp
Vis vedlegget 294802
Denne så. Men tar jeg meg en kjapp joggetur til barskapet, finner jeg en ny. Men det betinger en skrekkelig aktivitet som kalles "trim". Men som den atleten jeg er, snører jeg joggeskoa nåHar du tømt flaska nå Lars Erik ???
"Disco...." Høres skummelt ut.Men ingen av dere sløfokker har Isaac Hayes "Disco Connection" på CD...?
På discogs er den kun lista som lp, kanskje Bartesam vet mer?Men ingen av dere sløfokker har Isaac Hayes "Disco Connection" på CD...?
Men ingen av dere sløfokker har Isaac Hayes "Disco Connection" på CD...?
På discogs er den kun lista som lp, kanskje Bartesam vet mer?Men ingen av dere sløfokker har Isaac Hayes "Disco Connection" på CD...?
Mener det skal finnes noen utgaver på CD også. Får lete littSjekket discogs jeg oxo. Bare LP oppført. Får nok finne fam LP`n Sluket
Her Sluket, kan dette være noe?Mener det skal finnes noen utgaver på CD også. Får lete littSjekket discogs jeg oxo. Bare LP oppført. Får nok finne fam LP`n Sluket
"Disco...." Høres skummelt ut.Men ingen av dere sløfokker har Isaac Hayes "Disco Connection" på CD...?
Det ser ut som at Ariola skal ha en utgivelse på CD fra tidlig 80-tall. Ariola borger for god lyd, så jeg skal lete videre for å finne nummer.Ikke skummel i det hele tatt - faktisk noe av det beste han har gjort. Og den er instrumental!! Jeg har en eller annen gang sett en CD til salgs, men det kan ha vært en fake, det var i England. Tror ikke akkurat denne plata er reissued på CD dessverre.
Fant den siden, jeg også. Der tyder det på at det finnes en Ariola CD å oppdrive.http://www.hifisentralen.no/forumet...tter-du-til-idag-del-5-a-159.html#post1945358
Vil bare få lov til å henlede oppmerksomheten på dette innlegg
Er det ikke stort sett de som de har til salgs til en hver tid som er listet opp der?Rart ikke den er oppført i Discogs ???
Kan godt hende du har rett. Om den finnes, har den gjemt seg godt.Jeg tror at den aldri har vært tilgjengelig på CD.
Det var en del slike tilfeller. Førstepressene fra Japan kom ofte ut kun i 5000 eksemplarer. Dette gjelder vel alle Black Triangle, b.la.Husker at Orion The Hunter kom ut på CD fra Portrait på midten av 80 tallet for en kort stund. Ble så borte. Gikk mange år før denne ble utgitt igjen. Tipper den originalen er rimelig dyr og skjelden nå ???