|
Og denne fra samme album:Denne er hvertfall selvskreven.
Den hadde jeg på 7". Husker d var hvit label - og hvorfor knota jeg bort all den gamle vinylen min? Det får vi dessverre aldri svar på...Etter gårsdagens pop-overdose, (hvorfor i svarte får jeg rød strek under det? Ikke rart folk skriver at ananas biter og at lårene er lamme) er det på tide med noe mer fart.
Vis vedlegget 352473
Whitesnake - Ready an' Willing. P33P 25055. 1980(87) Japansk førsteutgave på CD.
Har dessverre enda ikke klart å finne en CD med Madrugada som ikke gir akutte indre blødninger i ørene, pga. loudness.
Rart du nevner det, er akkurat det jeg sitter å irriterer meg over nå. Kanskje derfor jeg sluttet å like Madrugada en gang i tiden. Må finne noe annet å høre på før jeg får naboer på døra som tror jeg prøver å ta livet av ei katte eller noe sånn.Har dessverre enda ikke klart å finne en CD med Madrugada som ikke gir akutte indre blødninger i ørene, pga. loudness.
Jada, men denne cd'en låt virkelig ille. Kan ha noe å gjøre at jeg har blitt noe mer kresen etter at jeg kjøpte den.^ Madrugada er sikkert bra det, selv om jeg ikke aner noe om det siden jeg ikke kan spille noe som helst av de![]()
Det gikk forsåvidt greit, egentlg forbausende sivilisert. Flere dragoner enn husarer, for å si det slik.Har ikke lest den tråden om PU-er, men trenger ikke være hjernekirurg for å skjønne hvordan den muligens forløper seg. Her inne bør man holde alle kjøp for seg selv, ellers kommer OT/måle/glavagjengen løpende.
Fortsetter med denne;
Vis vedlegget 352603
Killing Floor Original Killing Floor - Rock the Blues. SEECD 355. 1969(92)
Dette er en god sammenligning til debatten vi hadde tidligere i kveld om Madrugada. Jeg klarte aldri lytte til Nevermind tidligere. Fikk bare vondt i ørene. Så kom jeg over førsteutgaven på CD, noe som gjorde at jeg fikk ørene opp for hvor bra dette bandet var. MTV-skiva hadde jeg førsteutgaven av, og den har blitt spilt mye.
Frankie Boy`s da shit!
Dette er en god sammenligning til debatten vi hadde tidligere i kveld om Madrugada. Jeg klarte aldri lytte til Nevermind tidligere. Fikk bare vondt i ørene. Så kom jeg over førsteutgaven på CD, noe som gjorde at jeg fikk ørene opp for hvor bra dette bandet var. MTV-skiva hadde jeg førsteutgaven av, og den har blitt spilt mye.