Hans tap.rolfozzy skrev:Elvis har aldri vært i Østfold.room skrev:Elvis dokumentar på NRK1.
/jan
Hans tap.rolfozzy skrev:Elvis har aldri vært i Østfold.room skrev:Elvis dokumentar på NRK1.
Han var fra Oslo. Men vi har Raymond.65finger skrev:Hvar det ikke en eller annen tjommi som gikk under navnet "per elvis granberg" eller noe i den dur fra Østfold?
Noe godt har da kommet her fra Oslo også Ikke noe tvil om Raymond. han er fra Østfoldrolfozzy skrev:Han var fra Oslo. Men vi har Raymond.65finger skrev:Hvar det ikke en eller annen tjommi som gikk under navnet "per elvis granberg" eller noe i den dur fra Østfold?
Ja den Raymond. Han var rockekonge, og synger fremdeles.
;D ;D ;Drolfozzy skrev:Han var fra Oslo. Men vi har Raymond.65finger skrev:Hvar det ikke en eller annen tjommi som gikk under navnet "per elvis granberg" eller noe i den dur fra Østfold?
Ja den Raymond. Han var rockekonge, og synger fremdeles.
Sorry gutter, jeg ble litt revet med et øyeblikk. Hvis jeg i det hele tatt skal prøve på en liten unnamanøver så var jeg i sjåførtroppen i Gamle Fredrikstad FAØ1 sommeren 1978. ;DJanR skrev:Der har vi det ;Drolfozzy skrev:Vi har vel slikt et smittende vesen.JanR skrev:
/jan
Da har du ei tå innafor Elektron ;DElektron skrev:Sorry gutter, jeg ble litt revet med et øyeblikk. Hvis jeg i det hele tatt skal prøve på en liten unnamanøver så var jeg i sjåførtroppen i Gamle Fredrikstad FAØ1 sommeren 1978. ;DJanR skrev:Der har vi det ;Drolfozzy skrev:Vi har vel slikt et smittende vesen.JanR skrev:
/jan
Elektron
Vi vet jo hvor gjerne du vil være østfolding men.....65finger skrev:På hyttetur spilles det nå på Tivoli og Macbook
Kanskje han har en drøm om og flytte containern til Østfold?JanR skrev:Vi vet jo hvor gjerne du vil være østfolding men.....65finger skrev:På hyttetur spilles det nå på Tivoli og Macbook
/jan
er på den andre siden av fjorden. Men Østfolding skal jeg bli 8) skal sette påhengeren på containeren og tøffe nedover til ukaJanR skrev:Vi vet jo hvor gjerne du vil være østfolding men.....65finger skrev:På hyttetur spilles det nå på Tivoli og Macbook
/jan
Plass i parken over gata ved Mbare ;Drolfozzy skrev:Kanskje han har en drøm om og flytte containern til Østfold?JanR skrev:Vi vet jo hvor gjerne du vil være østfolding men.....65finger skrev:På hyttetur spilles det nå på Tivoli og Macbook
/jan
da kan jeg strekke en skjøteledning fra han til containeren for å få strøm til anlegget og kaffetrakterenJanR skrev:Plass i parken over gata ved Mbare ;Drolfozzy skrev:Kanskje han har en drøm om og flytte containern til Østfold?JanR skrev:Vi vet jo hvor gjerne du vil være østfolding men.....65finger skrev:På hyttetur spilles det nå på Tivoli og Macbook
/jan
/jan
Hvis du drar boligen din til Jan, så har han lagt opp 16 A kurs. Tenker jeg det blir fart i både Tivoi og Spotify.65finger skrev:da kan jeg strekke en skjøteledning fra han til containeren for å få strøm til anlegget og kaffetrakterenJanR skrev:Plass i parken over gata ved Mbare ;Drolfozzy skrev:Kanskje han har en drøm om og flytte containern til Østfold?JanR skrev:Vi vet jo hvor gjerne du vil være østfolding men.....65finger skrev:På hyttetur spilles det nå på Tivoli og Macbook
/jan
/jan
Hyggelig (tenkt) av deg rozzy men neitakk. Den kursen er forbehold farrolfozzy skrev:Hvis du drar boligen din til Jan, så har han lagt opp 16 A kurs. Tenker jeg det blir fart i både Tivoi og Spotify.65finger skrev:da kan jeg strekke en skjøteledning fra han til containeren for å få strøm til anlegget og kaffetrakterenJanR skrev:Plass i parken over gata ved Mbare ;Drolfozzy skrev:Kanskje han har en drøm om og flytte containern til Østfold?JanR skrev:Vi vet jo hvor gjerne du vil være østfolding men.....65finger skrev:På hyttetur spilles det nå på Tivoli og Macbook
/jan
/jan
Jada. Såpass solidaritet må jeg kunne vise. Skal legge opp myntautomat til badet, så ordner det seg også.65finger skrev:Da er det beste å slepe ruklet forbi Fredriksten og havne i hagen til Rozzy. Strekke skjøteledningen ned igruva og sette i marsj. Lurer på om det er ok å låne det fete badet
Hvis du hiver inn et kjøleskap og en grill på det badet vil inntektene stige betrakteligrolfozzy skrev:Jada. Såpass solidaritet må jeg kunne vise. Skal legge opp myntautomat til badet, så ordner det seg også.65finger skrev:Da er det beste å slepe ruklet forbi Fredriksten og havne i hagen til Rozzy. Strekke skjøteledningen ned igruva og sette i marsj. Lurer på om det er ok å låne det fete badet
Men så koselig at det dukker opp nye herduality skrev:heisann! Kristoffer heter jeg og bor på Hvaler et par mil utnfor Fredrikstad..
Har blitt klipsch fan, så enn så lenge har jeg RB81.. noe fra heritage kommer senere.!
Rør forsterker blir kjøpt snart..
ellers er det ikke mye mer og skryte av, til jeg får meg ny cd spiller, får en gammel kenwood gjøre jobben..
også har jeg en SVS DIY sub som jeg lurer på og selge da det ikke akkurat er en musikksub.. kanskje lage en lukket litn kasse av den..
bilder kommer nok senere!
føler jeg ble nysgjerrig på om det er noen andre fra Hvaler her..vet ikke noen audiofile fra Hvaler..JanR skrev:Men så koselig at det dukker opp nye herduality skrev:heisann! Kristoffer heter jeg og bor på Hvaler et par mil utnfor Fredrikstad..
Har blitt klipsch fan, så enn så lenge har jeg RB81.. noe fra heritage kommer senere.!
ellers er det ikke mye mer og skryte av, til jeg får meg ny cd spiller, får en gammel kenwood gjøre jobben..
også har jeg en SVS DIY sub som jeg lurer på og selge da det ikke akkurat er en musikksub.. kanskje lage en lukket litn kasse av den..
Klipsch/rør = goody ;D
/jan
aha.. så på de tidligere sidene att det var en fra hvaler.. ekke langt dit nei.. også går jeg på skole i halden så kjører mye forbi så og si hele østfold som har noe betydning.. ;DJanR skrev:Er/har vært ett par fra kråkerøy innom. Ikke hørt eller sett noe til de på lenge desverre.
Nå er det jo ikke lange biten fra hvaler og til fr.stad og særp
/jan
Hehe der ser du.duality skrev:aha.. så på de tidligere sidene att det var en fra hvaler.. ekke langt dit nei.. også går jeg på skole i halden så kjører mye forbi så og si hele østfold som har noe betydning.. ;DJanR skrev:Er/har vært ett par fra kråkerøy innom. Ikke hørt eller sett noe til de på lenge desverre.
/jan
det er da mulig og få fiksaJanR skrev:Hehe der ser du.duality skrev:aha.. så på de tidligere sidene att det var en fra hvaler.. ekke langt dit nei.. også går jeg på skole i halden så kjører mye forbi så og si hele østfold som har noe betydning.. ;DJanR skrev:Er/har vært ett par fra kråkerøy innom. Ikke hørt eller sett noe til de på lenge desverre.
/jan
Da syns jeg jo absolutt du skal svinge oppom her en dag utover.
Kaffe og musikk skal jeg holde
/jan
Det syns jegduality skrev:det er da mulig og få fiksaJanR skrev:Hehe der ser du.duality skrev:aha.. så på de tidligere sidene att det var en fra hvaler.. ekke langt dit nei.. også går jeg på skole i halden så kjører mye forbi så og si hele østfold som har noe betydning.. ;DJanR skrev:Er/har vært ett par fra kråkerøy innom. Ikke hørt eller sett noe til de på lenge desverre.
/jan
/jan
Hei bor selv på greåker så kan jo ta en lytterunde hos hverandre utover...duality skrev:heisann! Kristoffer heter jeg og bor på Hvaler et par mil utnfor Fredrikstad..
Kunne tenkt meg en tur jeg ogsåJanR skrev:Det syns jegduality skrev:det er da mulig og få fiksaJanR skrev:Hehe der ser du.duality skrev:aha.. så på de tidligere sidene att det var en fra hvaler.. ekke langt dit nei.. også går jeg på skole i halden så kjører mye forbi så og si hele østfold som har noe betydning.. ;DJanR skrev:Er/har vært ett par fra kråkerøy innom. Ikke hørt eller sett noe til de på lenge desverre.
/jan
Bor ikke langt fra E6/Årum.
Slenger over en pm med adresse/tlf.
/jan
Dæven igjen!!RoDa skrev:Dæven, da har jeg jo bytta litt utstyr og må oppdatere her..... ;D
Marantz SA-11S1 sacd-spiller
Whistler Audio Coanda signalkabel
Audionet SAM V2 integrert forsterker
Harmonic Technology Pro9+ biwire høyttalerkabler
Bowers & Wilkins CM9 høyttalere
Rack - Finite Elemente Pagode Signatur
Strømkabler - DIY, FAT LMC med Furutech plugger
Tweaks - PS Audio Noise Harvester
Trends PA-10 hodetelefonforsterker
AKG K530 hodetelefoner
R
Sløvt.Lagga skrev:Jeg har ikke bytta no' på flere uker....
:-\
/Morten